تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۰
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۱۰۵۹۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آغاز عملیات عمرانی فاز سوم خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشگاه اردکان

می متالز - کلنگ فاز سوم خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشگاه اردکان توسط شرکت چادرملو و با حضور جمعی از مسوولان شهرستان اردکان به زمین زده شد.
آغاز عملیات عمرانی فاز سوم خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشگاه اردکان

به گزارش می متالز، «فاطمه بهجتی اردکانی» رئیس دانشگاه اردکان در حاشیه آیین کلنگ‌زنی این خوابگاه گفت: فاز سوم خوابگاه فرهنگ دانشگاه اردکان با ۴۸ اتاق و ظرفیت ۲۰۰ دانشجو در زمینی به مساحت ۲‌۲۰۰ مترمربع ساخته می‌شود.

وی با اشاره به این که در دو فاز قبلی این خوابگاه ۳۸۸ دانشجوی پسر اسکان دارند، تصریح کرد: پراکندگی فضاهای خوابگاهی از مشکلات دانشگاه اردکان است که با ایجاد  فاز سوم پسران، بخشی از تمرکز خوابگاه‌ها به سرانجام خواهد رسید.

رئیس دانشگاه اردکان با اشاره به اینکه کمبود فضای فیزیکی باعث‌ شده تا دانشگاه اردکان از فضای سایر مراکز دانشگاهی کمک بگیرد، گفت: دانشگاه اردکان دارای ۳۶ رشته کارشناسی، ۱۳ رشته کارشناسی ارشد و ۸۵ هیئت علمی و ۳ هزار دانشجو است.

‌وی در پایان ضمن تشکر از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ساخت و تجهیز خوابگاه های این دانشگاه، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که این مجتمع خوابگاهی هزینه‌ای بالغ بر ۷۰میلیار ریال را در برداشته باشد که تمام آن از سوی این شرکت پرداخت خواهد شد.

در آیین کلنگ‌زنی این خوابگاه «محمدرضا تابش» نماینده سابق مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس هیات مدیره چادرملو و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان اردکان حضور داشتند.

 

عناوین برگزیده