تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۱۰۶۰۳۸
سرویس خبر : متالورژی و مواد
معاون فرماندار اسدآباد خبر داد:

راه‌اندازی طرح تخصصی مرکز متالورژی اسدآباد در آینده نزدیک

می متالز - معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان اسدآباد از افتتاح و راه اندازی طرح تخصصی مرکز متالورژی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
راه‌اندازی طرح تخصصی مرکز متالورژی اسدآباد در آینده نزدیک

به گزارش می متالز، لیلا امیدی اظهار کرد: طرح تخصصی مرکز متالورژی فنی و حرفه ای اسدآباد به عنوان یکی از بی نظیرترین مراکز متالورژی غرب کشور ظرف سه ماه آینده توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و فنی و حرفه ای شهرستان راه اندازی می شود که افتتاح و بهره برداری این مرکز سالیانه آموزش ۳۰ تا ۴۰ نفر را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تولیدات این مرکز ۴۰ درصد بازار کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد، اضافه کرد: مرکز متالورژی فوق برای نخستین بار ریخته گری فشرده و ریخته گری سرامیک را در حال اجرا دارد و در این رابطه دسته های سرامیکی کابینت تولید خواهد شد.

امیدی اشتغال مستقیم طرح را ۲۰ نفر برشمرد و یادآور شد: با توجه به شعار سال به نام «جهش تولید» طرح تخصصی مرکز متالورژی از نقش مؤثری در آموزش به همراه اشتغال برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه خاطرنشان کرد: کارآفرین و سرمایه گذار طرح تاکنون برای پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه صرف کرده و با بازاریابی های از پیش انجام شده و سرمایه گذاری طرح قرار است تولیدات این مرکز به خارج از کشور نیز صادر شود.

عناوین برگزیده