تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۹
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۳۸۴۳۴
سرویس خبر : انرژی

کمک مالی کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس به بازسازی مناطق سیل‌زده

می متالز - کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بخشی از حقوق اردیبهشت‌ماه خود را به بازسازی، تکمیل یا تجهیز مدارس یا مراکز درمانی مناطق سیل‌زده کشور اختصاص دادند.
کمک مالی کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس به بازسازی مناطق سیل‌زده

به گزارش می متالز، این شرکت پس از وقوع سیل اخیر در کشور، پنج محموله حمایتی را با اولویت کودکان، بانوان و سالمندان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال کرده است و این کمک‌ها کماکان ادامه دارد.

برپایه این گزارش، مبلغی نیز با مشارکت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و کارکنان این شرکت به صورت کسر از حقوق اردیبهشت‌ماه جمع‌آوری شده است که پس از نیازسنجی مناطق سیل‌زده در حوزه تکمیل یا تجهیز مدارس، یا مراکز درمانی صرف خواهد شد.

سه سری بسته‌های ویژه دارویی، ۲۴ هزار قوطی کنسرو ماهی و لوبیا، ۳ هزار بسته ۷۰۰ گرمی خرما، ۶۵۰ عدد قوطی شیرخشک و سرلاک، ۳ هزار و ۴۰۰ پاکت شیر پاستوریزه مدت‌دار، ۲۰۰ دست بارانی، چکمه و لوازم امدادی، ۴۰۰ بسته سرگرمی کودکان، ۴ هزار عدد پوشک و نوار بهداشتی، ۱۲ هزار عدد انواع کیک، کلوچه، بیسکویت و ...، ۴۵۰ سری حوله، کلاه، لباس گرم و جوراب، ۲۰۰ عدد کلمن آب ۱۲ لیتری، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه سواری، یک دستگاه وانت، ۲ هزار گونی و ۵۰ عدد بیل، اقلام ارسالی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به مناطق سیل‌زده استان خوزستان است.

با توجه به تلاش‌ها و کمک‌های شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به مناطق سیل‌زده کشور، جمعیت هلال احمر از محمود امین‌نژاد، مدیرعامل این شرکت با اهدای تندیس تقدیر کرد و ایشان به عضویت افتخاری جمعیت هلال‌احمر درآمد.

عناوین برگزیده