تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۴۳۹
کد خبر: ۵۱۹۳۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه هیأت‌مدیره انجمن با برنامه فعال‌سازی کارگروه‌های تخصصی

می متالز - جلسه هیأت‌مدیره انجمن در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران روز یکشنبه مورخ 27/5/98 با حضور اعضای هئیت مدیره و جمعی از نمایندگان هیأت‌مدیره در انجمن برگزار شد.
جلسه هیأت‌مدیره انجمن با برنامه فعال‌سازی کارگروه‌های تخصصی

به‌ گزارش می متالز، در این جلسه ضمن معرفی اعضای جدید انجمن، راهکارهای فعال‌سازی مجدد کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد  تا هر کارگروه برنامه‌های خود را ظرف یک هفته به انجمن ارائه دهد و با توجه به نیازهای صنف و صنعت در و پنجره، بر فعالیت بیشتر کارگروه‌های آموزش، استاندارد و کارگروه حقوقی تأکید گردید. در این خصوص تعیین شد تا کارگروه‌ها به‌صورت هفتگی نسبت به برگزاری جلسات و ارائه برنامه‌های آتی اقدام و به‌صورت ماهیانه گزارشات عملکرد را به اعضاء ارائه دهند.

همچنین در این جلسه گزارش جلسات برگزار شده با اداره استاندارد به مقوله استاندارد ارائه شد و نیاز مبرم این صنعت مطرح گردید و طبق گزارشات انشا... با همکاری اداره استاندارد، یک دوره آموزشی در خصوص استاندارد برگزار خواهد شد.

یکی از دستاوردهای انجمن حضور و مشارکت در برگزاری کمپین نما است که به همت شهرداری تهران و با اسپانسری انجمن در حال اجرا است این کمپین هر هفته در یک منطقه شهرداری برگزار و کارگاه‌های آموزشی حول طراحی و مهندسی و اجرای نما در آن برگزار می‌شود. و انجمن هم در این کمپین در 3 موضوع دوره‌های آموزشی برگزار خواهد نمود.

از مباحث دیگر جلسه تأکید بر اتمام قرارداد تیپ برای شرکت‌های مجری در و پنجره و نما بود که با توجه به خلاء‌های موجود در قراردادهایی که معمولاً از طرف واحدهای کارفرمایی به شرکت‌های مجری ارائه می شود، خسارات بسیاری را متوجه شرکت‌های پیمانکار و مجری می‌نماید که در این رابطه مقرر شد قرارداد تیپ که با همکاری واحد‌های حقوقی درحال اتمام هست فوراً در دستور کارکارگروه حقوقی قرار گرفته و با تکمیل آن در اسرع وقت در اختیار اعضا و شرکت‌ها قرار گیرد.

عناوین برگزیده