تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۲۶
بازدید: ۹۷۰
کد خبر: ۵۴۶۸۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

تغییر و تحول در راستای بهبود وضعیت است

می متالز - مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، استقبال از نمایشگاه فولاد امسال را زمینه ای برای ایجاد فرصت های مذاکره و تقویت هم افزایی بین صنایع اعلام کرد.
تغییر و تحول در راستای بهبود وضعیت است

به گزارش می متالز، ایرج ترابی در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایراسین که آیا یازدهمین نمایشگاه فولاد توانسته مراحل رشد و بلوغ خود را نسبت به سال های گذشته طی کند، گفت: امسال نمایشگاه به لحاظ استقبال بسیار خوب مخاطبان و همینطور با نظرسنجی ها و ارزیابی هایی که در این چندروز بعمل آمده، متفاوت از سنوات گذشته بوده است و این استقبال، گویای این پیام است که که ما علاقمندیم در فضایی گردهم آییم و این گردهمایی، فرصتی برای مذاکره و هم افزایی است. وی تاکید کرد: با این پیام، تکلیف داریم که برنامه های نمایشگاه در سال آتی را با کیفیت بیشتری برگزار کنیم و اینجانب در مسئولیت روابط عمومی شرکت معظم فولاد مبارکه اصفهان، مکلف به برنامه ریزی دقیق تر در این زمینه، تبیین اهداف سازمانی خود در سال آینده متناسب با فضای نمایشگاهی و ارتباط بیشتر با مخاطبان هستم تا خروجی های خوبی حاصل شود و از این خروجی ها در راستای اهداف کلان سازمان استفاده کنیم.
ترابی در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته اید از هم اکنون برای نمایشگاه بعدی رویکرد و اهداف جدیدی را تعریف کنید، توضیح داد: ما از یک سو باید مطابق با رویدادهایی که در برنامه سالیانه خود داریم، برنامه ریزی کنیم. از طرفی، بخشی از برنامه های نمایشگاه بصورت روتین دنبال می شود. ولی نکته مهم مربوط به صورت مسئله هایی است که در طول یک دوره زمانی تولید می شوند و شاید بطور ویژه بتوانیم برای آنها برنامه ریزی کنیم.
 وی در مورد اینکه آیا نکات شاخصی در این نمایشگاه حاصل شده است، پاسخ داد: البته براساس ارزیابی و نظرسنجی ها، شکاف هایی وجود دارند که باید شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم. 
 مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مورد علت تغییروتحولات اخیر که در مناصب ارتباطی ایجاد شده است، اظهار کرد: هرگونه تغییر و تحول در راستای بهبود وضعیت است و در هر یک از ابعاد نرم افزاری، سخت افزاری و نیروی انسانی، بحث تغییر با هدف بهبود و تغییر جایگاه شغلی همکاران به منظور تجربه موقعیت های مختلف صورت می گیرد. همپنین، فضای انحصاری صرفا در یک شغل بودن ایجاد نمی شود که این به پیشرفت مجموعه کمک می کند. ترابی خاطر نشان کرد: نگاه این است که همه همکاران در بخش روابط عمومی از فضاهای مختلف اطلاع داشته باشند و اگر در جایی مشکلی پیش آمد، وقفه ای در کار ایجاد نشود. وی یاداور شد: تغییر چیدمان نیروی انسانی به پیشبرد اهداف سازمان کمک می کند.

عناوین برگزیده