تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۸
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۵۵۷۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مسعود خوانساری در اینستاگرام نوشت:

نامی که زنده می‌ماند

می متالز - عصر امروز اسدالله عسگر اولادی تاجر باسابقه، فعال اقتصادی خوشنام و باسابقه چهره در نقاب خاک کشید.
نامی که زنده می‌ماند

به گزارش می متالز به نقل از کانال تلگرامی اتاق بازرگانی تهران، وی در تمام سال‌های فعالیتش در بدنه بخش خصوصی حضور داشت و سعی می‌کرد از طریق تقویت جایگاه تشکل‌ها و به‌خصوص اتاق بازرگانی، کمک حال صاحبان کسب‌وکار باشد.

خوانساری گفت: حداقل طی ۴ دهه گذشته و پس از آنکه با حکم امام خمینی (ره) راهی اتاق بازرگانی ایران شد، هیچ‌گاه شانه از بار مسوولیت خالی نکرد و در سخت‌ترین شرایط در اتاق بازرگانی حضور و اثر داشت. 

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: وی تاجری متدین بود که انعکاس اعتقاداتش در تجارت و عمل به مسوولیت اجتماعی هم پیدا بود. از وی مساجد و مدارس بسیاری باقی مانده که تا سال‌ها پابرجاست. 

خوانساری تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی سختکوش و باانگیزه به کار می‌پرداخت و به خاطر دارم به جوان‌ها نیز همین توصیه را داشت. همیشه با انرژی و پرحرارت صحبت می‌کرد و به حق در تمامی مناصبی که حضور داشت، نمایند‌ه‌ای تمام‌عیار و صاحب‌سخن برای بخش صادرات کشور بود. زبانش صریح و کلامش کارشناسی و صاحب اعتبار بود.

وی خاطرنشان کرد: اتاق تهران چندی قبل به پاس خدمات وی نشان امین‌الضرب را به مرحوم اسدالله عسگر اولادی تقدیم کرد. به حق که در امر تجارت الگو بود و به عنوان یک تاجر مسلمان مسوولیت اجتماعی را به خوبی می‌شناخت و عمل می‌کرد. خداوند وی را رحمت کند و نامش در بخش خصوصی زنده خواهد ماند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده