تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۵۶۱۳۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
به وسیله طرح کدینگ اتفاق افتاد؛

شناسایی بیش از ۲۴۲ هزار کارت سوخت مهاجر

می متالز - مدیر منطقه زاهدان گفت: پایش کارت‌های سوخت در سیستان و بلوچستان با بررسی تراکنش کارت‌های غیربومی توسط کارشناسان مستقر در مناطق زاهدان، چابهار و ستاد در حال انجام است.
شناسایی بیش از ۲۴۲ هزار کارت سوخت مهاجر

به گزارش می متالز، غلام محمداحمدی، مدیر منطقه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان که از دهم خردادماه سال جاری آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴۲ هزار کارت سوخت مهاجر شناسایی و از طرح کدینگ خارج شده‌اند.

وی افزود: پایش کارت‌های سوخت در سیستان و بلوچستان با بررسی تراکنش کارت‌های غیربومی توسط کارشناسان مستقر در مناطق زاهدان، چابهار و ستاد در حال انجام است.

مدیر منطقه زاهدان ادامه داد: اجرای طرح کدینگ کارت سوخت طرحی موفق در راستای جلوگیری از سوخت‌گیری کارت‌های مهاجر و کاهش ازدحام ناشی از سوخت‌گیری این کارت‌ها در جایگاه‌های سوخت بوده که با ادامه روند بررسی تراکنش کارت‌های سوخت و غیرفعال کردن کارت‌های غیرمجاز، شاهد وضع متعادل و کاهش مصرف سوخت در استان باشیم.

احمدی درباره سوخت‌گیری خودرو‌های مهمان و فاقد کارت سوخت نیز گفت: آن دسته از خودرو‌های مهمان و فاقد کارت سوخت می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت منتخب در کلیه شهرستان‌های استان، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر منطقه زاهدان گفت: ورودی طرح کدینگ برای فعال کردن کارت‌های سوخت جدید باز بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. کارت‌های جدید سوخت که مربوط به خودرو‌های پلاک یا آدرس استان است، پس از صدور از طریق سامانه کارت هوشمند سوخت کشور فعال می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری مالکان به مراکز ارائه خدمات این شرکت نیست.

عناوین برگزیده