تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۵۶۱۷۰
سرویس خبر : انرژی

پیگیری رفع مشکلات کارکنان عملیاتی در شرکت نفت فلات قاره

می متالز - مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، رفع مشکلات کارکنان عملیاتی را یکی از اولویت‎های کاری خود در این شرکت اعلام کرد.
پیگیری رفع مشکلات کارکنان عملیاتی در شرکت نفت فلات قاره

به گزارش می متالز، علیرضا سلمان‌زاده در نشست معارفه خود به عنوان مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران که امروز (یکشنبه، ۲۴ شهریورماه) برگزار شد، به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و در این زمینه، به نگهداشت توان تولید از طریق بسته‌های سرمایه‌گذاری به همراه بهسازی و نوسازی خطوط لوله و سکوهای دریایی و ماشین‌های دوار اشاره کرد.

وی گفت: با وجود هه محدودیت‌ها، اولویت‌ها را با قوت پیگیری می‌کنیم؛ اما به حمایت همه‌جانبه شرکت ملی نفت ایران نیاز داریم.

سلمان‌زاده حفظ و نگهداشت نیروی انسانی و ایجاد نشاط و انگیزش کاری در میان کارکنان را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و افزود: تلاش می‌شود تا در این حوزه متناسب‌سازی ساختار با اهداف عملیاتی مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به منزله ثروت و دارایی‌های معنوی شرکت‌ است، گفت: از دشواری‌های کار در مناطق عملیاتی مطلع هستم و همه توان خود را برای رفع مشکلات و ایجاد آرامش کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی به کار خواهم بست.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران بر ارتقای سطح کنترل‌های حوزه مالی و نظارت بر پیشرفت پروژه‌ها هم تاکید کرد.

حمید بورد، مدیرعامل پیشین شرکت نفت فلات قاره ایران نیز در این نشست به مجموعه اقدام‌های انجام شده در زمان مدیریت خود اشاره کرد و اصلاح فرآیندها، اصلاح ساختار مالی، صرفه‌جویی‌های قابل‌توجه و ساماندهی نیروی انسانی را از جمله آنها برشمرد.

بورد با اشاره به نصب ۶ سکو طی سه سال اخیر در این شرکت، ادامه داد: طی هفته گذشته نیز ۲ سکو برای میدان هندیجان بارگیری شد که این رویه برای میدان سلمان نیز به‌زودی اجرایی می‌شود.

نشست تودیع و معارفه حمید بورد، مدیرعامل پیشین و علیرضا سلمان زاده، مدیرعامل جدید شرکت نفت فلات قاره ایران امروز (یکشنبه ۲۴ شهریورماه) در حاشیه نشست هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

عناوین برگزیده