تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۱:۴۵
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۵۶۱۸۴

موضع سخنگو در مورد نرخ بلیت‌ هواپیما

می متالز - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که بلیت‌های هواپیما به نرح آذر پارسال برنمی‌گردد.
موضع سخنگو در مورد نرخ بلیت‌ هواپیما

به گزارش می متالز، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که بلیت‌های هواپیما به نرح آذر پارسال برنمی‌گردد.

رضا جعفرزاده درباره اینکه در نرخ‌های جدیدی که مسیرهای پرتردد پروازی مشمول کاهش قیمت شده، تکلیف بقیه پروازهای داخلی چه می‌شود، اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی بلیت پروازهای‌شان را براساس نرخ نامه جدید می‌فروشند که قیمت آنها در ۶۰ مسیر پروازی ارزان‌تر از نرخ‌های آذر ماه سال ۱۳۹۷ بوده و به‌صورت میانگین بلیت هواپیما در پروازهای داخلی ارزان‌تر از نرخ‌های پارسال شده است.

وی افزود: اگر هر شرکتی بلیت هواپیما را خارج از دامنه تعریف شده بفروشد، مرتکب تخلف شده و با آن برخورد می‌شود؛ اما شرکت‌های هواپیمایی در نرخ‌های خودشان تجدید نظر کردند و مبنای محاسباتشان نیز تغییرات نرخ ارز بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه همه شرکت‌های هواپیمایی موظفند بر توزیع بلیت‌های خودشان مدیریت و نظارت داشته باشند، اظهارکرد:‌ نظارت عالیه در این زمینه بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است و با هرگونه تخلف و گران‌فروشی حتی پس از انجام پرواز برخورد می‌شود.

جعفرزاده گفت: یکی دیگر از مزیت‌های نرخ جدید اعلام شده در شهریورماه این است که همه شرکت‌های هواپیمایی یک نرخ اعلام کردند و این مساله می‌تواند نظم بیشتری به بازار بلیت هواپیما بدهد. از سوی دیگر نیز نظارت بر آن بهتر و راحت‌تر از گذشته است.

عناوین برگزیده