تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۱۹۳۰
کد خبر: ۷۲۳۷۹
سرویس خبر : سیم و کابل

آزمایشگاه تخصصی سیم و کابل

می متالز - شرکت سیلیکون کابل یاقوت تولید کننده انواع سیم و کابل نسوز سیلیکونی واقع در استان البرز، مجهز به آزمایشگاه تخصصی سیم و کابل به مساحت 300 متر مربع است که در سال 1395 فعالیت خود را بصورت رسمی و زیر نظر سازمان ملی استاندارد ایران آغاز کرده است.
آزمایشگاه تخصصی سیم و کابل

به گزارش می متالز، شرکت سیلیکون کابل یاقوت با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا و کارشناسانی متخصص و متعهد قادر به انجام تمامی آزمون‌های مربوط به سیم و کابل مطابق استانداردهای ملی اخذ شده ISIRI 1926-3 و ISIRI 1926-4 است.

این شرکت با استقرار استاندارد بین المللی نظیر ISO 9001:2015 و ISO 17025:2005 در آزمایشگاه خود بر بهبود مستمر تاکید دارد که هدف اصلی این استاندارد کنترل فعالیت آزمایشگاه از دو نظر کیفی و فنی است. این شرکت با استقرار استانداردهای مذکور، سیستمی نظامند ایجاد کرده است و همچنین با هدف قرار دادن خط مشی کیفیت خود در جهت بهبود و توسعه کارخانه و آزمایشگاه کوشا است.

آزمایشگاه سیم و کابل این شرکت قادر به خدمات رسانی به همکاران گرامی، خریداران، پیمانکاران، وارد کننده‌ها و مصرف کنندگان عزیز جهت انجام آزمون مرتبط با سیم و کابل مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و صدور تست ریپورت، برای آزمون‌های (آزمون‌ها و تست‌های مرتبط با سیم و کابل) انجام شده است تا بتوان شاهد رشد و شکوفایی صنعت سیم و کابل در کشور بود

کلیه آزمون‌های ابعادی در زمینه سیم و کابل و غیره با دقت 0.001 میلی متر، انجام آزمون‌های استقامت کششی و ازدیاد طول بر روی انواع عایق، روکش و هادی، کلیه آزمون‌های سرمایشی تا حداقل دمای 60c-، کلیه آزمون‌های گرمایشی تا حداقل دمای 300c+، انجام آزمون‌های الکتریکی تا ماکزیمم ولتاژ 60کیلو ولت، اندازه گیری دانسیته با دقت 0.001 گرم، انجام آزمون Hot Set جهت انواع عایق، انجام آزمون انتشار شعله (Flame Ritardant)، انجام آزمون‌های مقاومت عایقی سیم و کابل، انجام آزمون‌های مقاومت الکتریکی، انجام آزمون‌های انتشار گازهای اسیدی (Halogen Free)، اندازه گیری PH مایعات، انجام آزمون یکپارچگی مدار تحت شرایط در دمای (1100-750)درجه سانتی گراد، انجام آزمون دانسیته دود حاصل از سوختن(Low Smoke)، انجام آزمون کهنگی در انواع روغن و مواد سوختی و ... ، اندازه گیری میزان سختی لاستیک (Shore A)، انجام آزمون‌های مقاومت در برابر دمای پایین، انجام آزمون تیغه فشار، انجام آزمون خمش در دمای پایین، انجام آزمون اندازه گیری مش یا دانه بندی ذرات پودر، انجام آزمون کهنگی در حمام بن ماری، انجام آزمون مقاومت در برابر شعله در دمای (750-1100) درجه سانتی گراد (Fire Resistance).

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کلیه خدمات آزمایشگاهی سیم و کابل می‌توانند به سایت شرکت سیلیکون کابل یاقوت به آدرس siliconecableyaghout.com مراجعه کنند.

عناوین برگزیده