تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۸۱۹۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ثبت دو رکورد جدید در «فولاد» | فولادسازی و ریخته‌گری مداوم

می متالز - دو رکورد جدید در ناحیه فولاد سازی و ریخته گری مداوم شرکت فولاد مبارکه اصفهان ثبت شد.
ثبت دو رکورد جدید در «فولاد» | فولادسازی و ریخته‌گری مداوم

به گزارش می متالز، رییس واحد متالوژی ثانویه این شرکت گفت: با تولید بیش از 73 هزار  و 508 تن تختال با سیکل گاز زدایی تحت خلأ در واحد RH ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، رکورد جدیدی در دی امسال به ثبت رسید که 33 درصد افزایش در تولید فولادهای خاص را نشان می دهد.

 دانیال نظری، رکورد قبلی تولید را در این واحد، 55 هزار و 283 تن در شهریور امسال بیان کرد و افزود: واحد گاز زدایی (RH) به‌دلیل قرار گرفتن در سیکل تولید فولادهای ویژه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی از کاهش توقفات، افزایش عمر نسوز، برنامه‌ریزی مناسب همچنین از تلاش مضاعف کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به‌عنوان مهم‌ترین عوامل کسب این موفقیت نام برد وگفت: تلاش بی وقفه فولاد مردان سخت کوش ناحیه ، کنترل کیفی ، برنامه ریزی تولید از عوامل دستیابی به این موفقیت صنعتی است.

رییس گروه فنی تولید ناحیه فولادسازی وریخته گری مداوم شرکت فولاد مبارکه هم دستیابی به رکورد تولید ماهانه فولاد ویژه لوله های انتقال نفت و گازترش گرید APIX 60 را دیگر افتخار این ناحیه برشمرد و گفت: این محصول با 100 درصد رشد به میزان 43 هزارو 79 تن در دی ماه تولید شده بطوریکه رکورد قبلی آن در آبان ماه  21 هزارو 531 بود.

محمدعلی شفیعی افزود: با توجه به بی‌نیاز شدن کشور از واردات این نوع فولاد، این رکورد برای طرح ‌های نفت و گاز کشور همچنین مشتریان فولاد مبارکه از اهمیت بسزایی برخوردار است. فولاد مبارکه اصفهان بیش از نیمی از فولاد کشور را تامین و روزانه بازار فولاد می کند.

عناوین برگزیده