تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۲
بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۸۲۱۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اعلام دومین عرضه اولیه بورسی در بهمن ماه

می متالز - پس از اعلام اولین جزییات عرضه اولیه «فروی» که قرار است سه‌شنبه جاری انجام شود، این بار اعلام شد عرضه اولیه جدید دیگری که قرار است در بهمن ماه انجام شود.
اعلام دومین عرضه اولیه بورسی در بهمن ماه

به گزارش می متالز، بالاخره پس از چند وقت انتظار سهامداران، قرار است سه‌شنبه جاری عرضه اولیه جدیدی در بورس انجام شود. روز گذشته اولین جزییات عرضه اولیه «فروی» اعلام شد که بر اساس اطلاعات منتشره می‌توان تخمین زد حداکثر میزانی که به هر متقاضی ممکن است اختصاص یابد ۱۴۰ هزار تومان از این سهم است.

اما امروز اطلاعاتی هم درباره دومین عرضه اولین بهمن ماه منتشر شده است.

عضو هیات‌ مدیره سازمان اقتصادی کوثر، از آمادگی کامل برای عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر از زیرمجموعه این سازمان، خبر داد و گفت: تلاش مدیران گروه سرمایه‌گذاری کوثر بر این است که تا پایان بهمن‌ماه عرضه اولیه سهام انجام شود.

مالک رحمتی، در پاسخ به این پرسش که آیا تمامی پروسه‌های اداری برای عرضه سهام شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر انجام شده است؟ تصریح کرد: بله. تمامی مراحل در هیات پذیرش سازمان بورس انجام شده است و منتظر اعلام این سازمان برای عرضه اولیه در اولین فرصت هستیم.

آن طور که بااقتصاد گزارش داده؛ شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر است. موضوع فعالیت اصلی این شرکت، سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های تولیدی کشاورزی، دامپروری، مرغداری، پرورش و صید آبزیان، خوراک دام، طیور و صنایع تولید و فراوری مواد اولیه محصولات است که توسط ۲۴ شرکت زیرمجموعه‌ای انجام می‌شود.

پیش از این نیز افسانه اروجی، معاون بازار فرابورس گفته بود: به احتمال زیاد در بهمن ماه چهار شرکت عرضه اولیه خواهند شد.

بر اساس اعلام معاون بازار فرابورس پیگیری ورود شرکت‌های جدید به تابلو همچنان ادامه دارد و با توجه به انتشار اطلاعات میان‌ دوره‌ای، چهار شرکت مهر آیندگان ( با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد تومان)، ذوب روی اصفهان ( با سرمایه ۶۰ میلیارد تومان)، لاستیک یزد ( با سرمایه ۵۱ میلیارد تومان) و کلر پارس ( با سرمایه ۳۳ میلیارد تومان) آماده عرضه اولیه هستند و اگر نکته خاصی در گزارش‌های آنها وجود نداشته باشد، در بهمن ماه هر هفته یکی از این چهار شرکت عرضه خواهند شد.

حال به نظر می‌رسد علاوه بر آن چهار شرکت، عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر هم انجام خواهد شد.

عناوین برگزیده