تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۳۷۵
کد خبر: ۸۲۵۷۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو:

شرکت مس عملکرد درخشانی داشته است

می متالز - خداداد غریب‌ پور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در گفت‌ و گو با مس پرس اظهار داشت: سال 98 سال خوبی برای معدن و صنایع معدنی بوده است و شرکت مس در مجموع عملکرد درخشانی داشته است.
شرکت مس عملکرد درخشانی داشته است

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان این مطلب گفت: شرکت مس هم در حوزه تولید رشد خوبی داشته است و هم موفق به رونق بخشی به  فروش و صادرات محصولات شده است.

غریب پور با اشاره به این‌ که شرکت مس امسال طرح‌های توسعه خود را به خوبی پیش برده است اظهار داشت: تا پایان سال جاری طرح افزایش ظرفیت کارخانه ذوب خاتون‌ آباد به افتتاح می‌رسد.

وی با بیان این‌ که ارزش طرح‌های توسعه معدنی بالای یک‌و‌نیم میلیارد دلار است گفت: یکی از طرح‌های مهم و ملی ما طرح انتقال آب از خلیج فارس است که فاز نخست آن به صنایع استان کرمان و یزد می‌رسد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به برگزاری رویداد اینوماین گفت: برای همکاری شرکت‌های بزرگ معدنی با شرکت‌های دانش‌ بنیان تلاش کردیم تا این ارتباط را بر مبنای نیازهای فناورانه و کاربری شکل دهیم.

وی ادامه داد: بر این مبنا نیازهای فناورانه شرکت‌ها را اصلاح کردیم  و به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کردیم تا هر تحقیق یک مسأله کاربردی را حل کند.

غریب‌ پور در پایان گفت: در این زمینه هم شرکت مس در سال جاری با شرکت‌های دانش‌ بنیان ارتباط خوب و کاربردی برقرار کرده است و به نتایج خوبی در حوزه بومی‌ سازی نیازها دست‌یافته است.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده