تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۳۳۸۰۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

بی‌ثباتی مدیریت در مجموعه شرکت مس به توسعه ضربه می‌زند/ لزوم سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای

‌می‌متالز - مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بی ثباتی مدیریت در مجموعه شرکت مس به توسعه ضربه می‌زند؛ لذا باید مس را از حواشی جدا و با پیشرفت و سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای به تولید کمک کنیم.

به گزارش می‌متالز، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران با سفر به کرمان در دیدار با استاندار کرمان گفت: بی‌ثباتی مدیریت در مجموعه شرکت مس به توسعه ضربه می‌زند؛ لذا باید مس را از حواشی جدا و با پیشرفت و سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای به تولید کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره و بار‌ها تاکید کرده‌اند، معادن می‌تواند جایگزین نفت شود، تصریح کرد: لذا همه انتظار دارند که ظرفیت‌های معادن مس در ابعاد مختلف تولید افزایش پیدا کند.

او افزود: سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه ای، محور دیگر فعالیت ماست.

وی با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد: از حداکثر ظرفیت‌های در اختیارمان در نوسازی و نیز حوزه توسعه زیرساخت‌ها استفاده گردد و باید رشد تولید را حفظ شود. 

مدرس خیابانی در پایان با اشاره به رسالت شرکت مس در ابعاد اجتماعی گفت: ایفای مسوولیت‌های اجتماعی حتما یکی از وظایف ماست که در این حوزه نیز ایفای نقش خواهیم داشت.

شایان ذکر است، شرکت ملی صنایع مس ایران که عمده ذخایر معدنی آن در استان کرمان قرار دارد، بیش از ۳۰ هزار نفر پرسنل دارد و بیش از ۴۲ میلیون نفر از مردم سهامدار این شرکت می‌باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده