تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۵
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۳۹۱۰۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مس از روند اجرای بزرگ‌ترین پروژه صنعت مس در خاورمیانه/ تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، با حضور در مجتمع مس سونگون از روند اجرای پروژه احداث کارخانه فاز سه تغلیظ این مجتمع به عنوان بزرگ‌ترین پروژه صنعت مس در خاورمیانه بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، مجری طرح احداث کارخانه فاز سه تغلیظ مجتمع سونگون در جریان بازدید دکتر حسین مدرس خیابانی، گزارشی جامع از آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه ارایه و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را در جریان روند فعالیت‌ها قرار داد.

دکتر مدرس خیابانی در این بازدید با تاکید بر تلاش برای تسریع هرچه بیشتر در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، برنامه‌ریزی برای اجرا و بهره‌برداری از دیگر طرح‌های توسعه‌ای مانند فاز ۴ کارخانه تغلیظ در مجتمع مس سونگون را یک اولویت برشمرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه این بازدید، با جمعی از کارگران مشغول به کار در این پروژه دیدار کرد و با اهدای دسته گل، ضمن خداقوت، روز جهانی کارگر را به این عزیزان تبریک گفت.

کارخانه تغلیظ کنسانتره فاز ۳ مس سونگون به ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ هزار تن کنسانتره مس از فرآوری ۲۱ میلیون تن سنگ سولفور مس، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه تغلیظ کشور و خاورمیانه در منطقه سونگون آذربایجان در حال اجراست.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده