تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۴۱۰۶۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام تأکید کرد:

مسوولیت‌پذیری در قبال ایران و آینده کشور

‌می‌متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه، در آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام این شرکت گفت: امروز وظیفه تک‌تک ما احساس مسوولیت و مسوولیت‌پذیری در قبال ایران و آینده کشور است.

به گزارش می‌متالز، آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام این شرکت با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران و کارکنان جدیدالاستخدام این شرکت، روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در محل برگزاری همایش‌های مجتمع نگین نقش‌جهان برگزار شد.

در این آیین، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، با بیان اینکه احتمالاً در آینده‌ای نه‌چندان دور یکی از شما همکاران تازه استخدام‌شده در جایگاه مدیرعاملی شرکت خواهید بود گفت: این شرکت سرزمین استعداد‌ها و فرصت‌هاست. ضمن خیرمقدم، از شما می‌خواهم که به این سؤالات پاسخ دهید: چرا در فولاد مبارکه هستید؟ جایگاه فولاد مبارکه در صنعت کشور کجاست؟ نقش خود را در فولاد مبارکه چگونه تعریف کرده‌اید؟ چقدر احساس می‌کنید کار شما یا به تعبیری کار کردن در فولاد مبارکه با ارزش‌ها و اهدافتان در یک راستا قرار دارد؟

وی خاطرنشان کرد: ممکن است هریک از شما برای حضور در فولاد مبارکه دلایل شخصی متفاوتی داشته باشد که مهم‌ترین آن احتمالاً ارتقای سطح رفاه و مسائل اقتصادی و در کنار آن کسب تجربه و افزایش دانش و ارتقا در سازمان باشد. برای اینکه به چرایی حضور خود، دقیق‌تر و فراتر از نگاه‌ها و دلایل شخصی برسیم، حتماً باید به تاریخ پرفرازونشیب این کارخانه از دوران ساخت تا کنون بپردازیم.

طیب‌نیا در ادامه سخنان خود افزود: قبل از آن می‌خواهم چنددقیقه‌ای راجع به یک مفهوم با هم صحبت کنیم و آن مفهوم «کارِ بامعنا» است؛ اینکه مفهوم کارِ بامعنا چیست و چگونه باید کار خود را معنادار کرد. اگر کار، معنا نداشته باشد، زندگی سخت خواهد شد. کارِ معنادار همان کاری است که باانگیزه و باهدف باشد و برای شما احساس ارزش‌آفرینی و نقش‌آفرینی ایجاد کند.

کار معنادار چه تأثیری در زندگی دارد؟

وی ادامه داد: بیشتر ما حدوداً ۳۰ تا ۳۵ درصد از ساعات بیداری خود را در محل کار می‌گذرانیم. نحوه گذراندن این مدت‌زمان در محیط کار و معنادار بودن یا نبودنش تأثیر زیادی در احساسمان نسبت به زندگی دارد. زمانی که معنا را در زندگی کشف کنیم، مزایای گسترده‌ای را وارد زندگی‌مان خواهیم کرد. به‌طورکلی معنا همان چیزی است که به ما هدفی برای بلند شدن از رختخواب می‌دهد. همان چیزی که بهره‌وری‌مان را در کار و احساس رضایتمان را در زندگی افزایش می‌دهد. نکته حائز اهمیت این است که تحقیقات محققان نشان می‌دهد افرادی که به معنای زندگی خودشان دست پیدا کرده و برای آن اهمیتی زیادی قائل‌اند، در درازمدت، بیشتر از دیگر افراد احساس خوشبختی می‌کنند.

کار معنادار چیست؟

مدیرعامل فولاد مبارکه با طرح این سؤال که کار معنی‌دار چیست، اظهار کرد: ممکن است هرکسی «کار معنادار» را به نحو متفاوتی معرفی کند. به‌طور خلاصه منظور از کار معنادار این است که بدانید دقیقاً چه‌کاری انجام می‌دهید؛ هدف کلی شرکت شما چه چیزی است و خود شما چه ارزشی برای تیم و جامعه ایجاد می‌کنید. به عبارت دیگر، کار معنادار سه ویژگی مهم دارد که در پاسخ به سه پرسش مهم مشخص می‌شود: ۱- چقدر احساس می‌کنید کارتان در راستای اهداف زندگی‌تان است؟ ۲- چقدر کاری را که می‌کنید درک کرده‌اید، با جزئیاتش آشنایی دارید و آن را در راستای ارزش‌هایتان می‌بینید؟ ۳ - چقدر اعتقاد دارید که کارتان واقعاً ارزشمند و ارزش‌ساز است؟

هرکدام از اعضای این مجموعه باید بداند چه نقشی در این مجموعه ایفا می‌کند. حتی شخصی که وظیفه دارد برای نیرو‌ها چای بیاورد، زمانی که بداند با انجام این کار در کاهش خستگی نیرو‌ها نقش مثبتی دارد و باعث می‌شود هدفشان بیشتر از قبل محقق شود، یک کار معنادار انجام داده است.

چرا کار معنادار مهم است؟

طیب‌نیا در ادامه با طرح این سؤال که چرا کار معنادار مهم است، گفت: در سال ۲۰۱۲ و طی تحقیقی که انجام شد، محققان متوجه چهار مورد از نتایج مطلوب کار معنادار شدند: اول از همه اینکه داشتن کار معنادار تأثیر مثبتی در رفاه و حال خوب انسان‌ها دارد و باعث می‌شود احساس رضایتشان از زندگی افزایش یابد؛ دوم اینکه کار معنادار باعث می‌شود بین اعضای یک سازمان و شرکت روابط اجتماعی ارزشمندی به وجود آید و اعضا با مهربانی بیشتری با یکدیگر رفتار کنند؛ سوم اینکه کار معنادار به‌نوعی ارزش‌های انسانی را با خود همراه می‌کند و نتیجه نهایی فعالیت فرد را بهبود می‌دهد. درنهایت افرادی که به کار معنادار مشغول‌اند مثل دیگر افراد شاغل، صرفاً درگیر گذراندن زمان نیستند و بیشتر به هدف و رسیدن به نتیجه فکر می‌کنند.

به‌جای اینکه بگوییم فولاد مبارکه برای من چه کرده، بگوییم من برای این مجموعه چه کرده‌ام

وی افزود: اغلب می‌گوییم دیگران برای ما چه کرده‌اند؛ درحالی‌که باید بگوییم ما برای دیگران چه کرده‌ایم. درک تجربه شیرینِ کارِ معنادار وقتی محقق می‌شود که به‌جای اینکه بگوییم فولاد مبارکه برای من چه کرده، بگوییم من برای این مجموعه چه کرده‌ام و چه می‌خواهم بکنم؟

وی مهم‌ترین علت ساخت فولاد مبارکه را ساخت ایران و مهم‌ترین دلیل حضور مؤسسان و سازندگان این مجموعه در دوران سخت دفاع مقدس را احساس مسوولیت و مسوولیت‌پذیری در قبال ایران و آینده ایران برشمرد و افزود: این انگیزه‌ها بوده که از دلِ خود، موفق‌ترین مجموعه صنعتیِ مولود انقلاب اسلامی را به بار آورده، تا امروز فلسفه وجودی خود را شرکت مسوولیت‌پذیر برای خلق آینده‌ای بهتر قرار دهد؛ بنابراین باید به خاطر داشته باشیم که وظیفه تک‌تک ما احساس مسوولیت و مسوولیت‌پذیری در قبال ایران و آینده کشور است.

فولاد مبارکه فرصت‌هایی برای شما فراهم خواهد کرد که به باکیفیت‌ترین و بالاترین نسخه وجودی خود برسید

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کارِ ما و شما همکاران جدیدالاستخدام در فولاد مبارکه فقط تولید فولاد نیست، بلکه ما مدعی تبدیل انسان‌ها به کسانی هستیم که به گوهر وجودی خود پی برده باشند. به خاطر داشته باشیم که فولاد مبارکه فرصت‌هایی برای شما فراهم خواهد کرد که به باکیفیت‌ترین و والاترین نسخه وجودی خود برسید. شعارِ ما در فولاد مبارکه ساخت آینده‌ای بهتر برای ایران و ایرانی است که بدون شک این ساختن به ساختنِ آدم‌ها نیاز دارد. قبل از آن، ساختن آینده حتماً به ساختنِ آدم‌ها احتیاج دارد. ما مکلفیم کسانی را در سازمان پرورش دهیم که هنرشان ساخت ایران باشد، نه‌فقط یک مهارت حرفه‌ای.

اخلاق، فرهنگ و باور‌های کاری غنی است که شما را به پیش خواهد برد

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: امروز فولاد مبارکه در نتیجه تلاش‌های نسل‌های گذشته، ایران را در جمع ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه تولید فولاد قرار داده و بسیاری از کشور‌های صاحب‌نام و صاحبان تکنولوژی در این حوزه را پشت سر گذاشته است. از میان کسانی که به استخدام فولاد مبارکه درمی‌آیند، کسانی موفق خواهند شد که در تمام دوران خدمتشان و در کنار نقش‌ها، مسوولیت‌ها، هدفمندی و پشتکاری خود، فرهنگِ کاری درست و خوبی داشته باشد. این اخلاق، فرهنگ و باور‌های کاری غنی شماست که شما را به پیش خواهد برد.

خود را از این جهت که دلسوزانه کار کنید، مالک سازمان بدانید

مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار کرد: خود را از این جهت که دلسوزانه کار کنید، مالک سازمان بدانید و برای اهداف آن ارزش قائل باشید. به دنبال شهرت، قدرت و ارتقا نباشید و بگذارید آنها به دنبال شما بیایند. هر یک از ما رسالت و مأموریتی داریم و فقط باید به این بیندیشیم که کار خود را چگونه به بهترین نحو انجام دهیم. کار خود را دوست داشته باشید؛ چراکه این امر در بهره‌وری شما نقش‌آفرین است. مهم‌تر از آن مفید باشید و به مفید بودن خود فکر کنید. مفید بودن شرط اول تصمیم‌گیری‌هایتان باشد. پایبندی به ارزش‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. نباید از ارزش‌های خود کوتاه بیایید.

فرهنگ شکرگزاری از نخستین خرده‌فرهنگ‌هایی است که در سال جاری در فولاد مبارکه در حال رواج یافتن است

طیب‌نیا تصریح کرد: رویکرد فولاد مبارکه در سال جاری، سرآمدی در فرهنگ است؛ چراکه معتقدیم سرآمدی در سایر حوزه‌ها به‌شدت به سرآمدی در فرهنگ وابسته است. فرهنگ شکرگزاری از نخستین خرده‌فرهنگ‌هایی است که در سال جاری در فولاد مبارکه در حال رواج یافتن است. ارزش شما همکاران جدیدالاستخدام بسیار زیاد است و باید قدر خودتان را بدانید. امیدوارم همه برای نام ایران‌زمین تلاش کنیم و دین خود را ادا کنیم. نباید فراموش کنیم که این انگیزه‌ها بود که از دل آن موفق‌ترین مجموعه صنعتی مولود انقلاب رشد کرد و فلسفه وجودی خود را شرکت مسوولیت‌پذیر برای خلق آینده‌ای بهتر قرار داد و امروز شما دقیقاً در همان نقطه ایستاده‌اید.

نقش شما به‌عنوان همکاران جدید ما در شرکت چیست؟

وی با طرح این سؤالی درباره نقش همکاران جدیدالاستخدام به‌عنوان همکاران جدید در شرکت گفت: اگر حضور خود را در سازمان به چند دوره تقسیم کنید، دوره اول، دوره کسب دانش و مهارت است؛ هم دانش و مهارت فنی و تخصصی و هم دانش و مهارت رفتاری و ارتباطی، یعنی مهارت‌هایی مثل کار تیمی، حل مسئله و تصمیم‌گیری در کنار مهارت‌های فنی مهم و تأثیرگذار است. تلاش شما در این مرحله ضامن پیشرفت شما در مراحل بعدی کارتان است. دوره دوم کاری شما، دوره به‌کارگیری دانش و مهارت و مشارکت در بهبود و تحول سازمان است. این دوره زمان ارائه ایده و نوآوری در کار است. دوره سوم حضور شما دوره‌ای است که باتجربه شده‌اید و باید نسل بعد خود را بسازید و دوره به اشتراک گذاشتن تجارب و خلق دانش سازمانی است.

فولاد مبارکه فرصت‌هایی را برای شما فراهم می‌کند که به باکیفیت‌ترین نسخه خود تبدیل شوید

وی تأکید کرد: جان کلام این است که فولاد مبارکه فرصت‌هایی را برای شما فراهم می‌کند که به باکیفیت‌ترین نسخه خود تبدیل شوید. ما همکاران بسیاری داریم که با کمترین تحصیلات و از پایین‌ترین رده‌ها وارد این کارخانه شدند و الان با بالاترین رده‌ها و بهترین تحصیلات در حال کار هستند. مدیرانی در شرکت هستند که با رده کارگر ساده و با مدرک دیپلم استخدام شدند و امروز با مدرک دکترا و در رده مدیریت برای سازمان منشأ اثرند.

ثمره مجاهدت نسل‌های گذشته و تلاش‌های همکاران فعلی باعث شده ایران جزو ده کشور برتر در رنکینگ تولید فولاد جهان باشد که افتخار کمی نیست. کشور‌های صاحب‌نام بزرگی مانند فرانسه، ایتالیا و دانمارک امروز بسیار پایین‌تر از ما هستند. ما در کنار شرکت‌های تویوتا و سامسونگ در جایزه دانشی آسیا رقابت کردیم و رتبه آوردیم. به خاطر داشته باشیم در فولاد مبارکه هر قدمی که برمی‌داریم، به همان نسبت خانواده‌ها، کارکنان و هم‌وطنان شما منتفع می‌شوند.

چه کسانی موفق می‌شوند؟

مدیرعامل فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سؤال که چه کسانی موفق خواهند بود، گفت: افرادی موفق خواهند بود که در تمام این دوران خدمت و در کنار نقش‌ها و مسوولیت‌ها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند فرهنگ کاری درست و خوبی داشته باشند. به خاطر داشته باشیم این فرهنگ کاری درست است که شما را به پیش می‌برد. فرهنگ کاری یعنی رفتار، ارزش‌های کاری و عادت‌ها و باور‌های شما در کار. دائم باید از خود بپرسید که چقدر در کارتان نظم و دقت دارید؟ چقدر کارهایتان را مطابق دستورالعمل‌های کاری‌تان انجام می‌دهید؟ چقدر در قبال وظایف محوله مسوولیت‌پذیرید؟ چقدر در کارهایتان از مشورت همکارانتان استفاده می‌کنید؟ چقدر در کارهایتان مقید به ارزش‌هایتان هستید؟ چقدر قائل به کمک به همکارانتان هستید و دانش خود را در اختیار آنها قرار می‌دهید؟ آیا مسوولیت اشتباهاتتان را می‌پذیرید؟ پیگیر رفع مشکلات تا رسیدن به نتیجه هستید؟ پاسخ شما به سؤالاتی از این دست فرهنگ کاری شما را نشان می‌دهد. نکته حائز اهمیت دیگر این است که ما در سال جاری رویکرد خود را سرآمدی در فرهنگ قرار دادیم؛ چراکه معتقدیم سرآمدی در سایر حوزه‌ها و دست‌یابی به موفقیت‌ها بدون سرآمدی در فرهنگ میسر نمی‌شود.

یکی از خرده‌فرهنگ‌های ما در فولاد فرهنگ شکرگزاری است

وی در این زمینه نیز چنین گفت: اول باید خداوند متعال را بابت اینکه به تلاش شما ثمر داده شاکر باشیم. سپس قدردان فولاد مبارکه باشیم و به خاطر داشته باشیم بخش زیادی از این قدردانی، قدردانی عملی است؛ عمل به مسوولیت‌ها و تلاش برای تحقق اهداف سازمان. به یاد داشته باشید که به‌زودی شما با حاصل دستمزد خود اعتبار اجتماعی کسب می‌کنید؛ صاحب‌خانه می‌شوید و تحصیلات عالیه کسب می‌کنید، ارتقا خواهید گرفت و تشکیل زندگی و خانواده خواهید داد و یک نسل با این رزق رشد خواهند کرد؛ ازاین‌رو خلاف جوانمردی است که قدردان نام و برند فولاد مبارکه نباشید. خلاف جوانمردی است که حق این برند را ادا نکنید یا کم‌فروشی کنید. امیدوارم همه ما برای اعتلای نام ایران عزیز در کنار هم و با هم تلاش کنیم و به‌عنوان فرزندان ایران دین خود را به این خاک ادا کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان خود چند تجربه در قالب چند توصیه برای همکاران جدیدالاستخدام به شرح ذیل مطرح کرد:

۱- نقطه انحراف و سقوط سازمان‌ها زمانی است که آدم‌هایی که روزی زیربنای کسب‌وکار را شکل می‌دادند به‌تدریج کمرنگ‌تر شوند و با ورود نیرو‌های تازه‌نفس به لایه‌های مدیریتی حاشیه‌ای بروند. اهداف و ذهنیت مؤسسان که بن‌مایه و جوهره کسب‌وکار را تشکیل می‌دهد، جایگاه خود را از دست می‌دهد و این همان آغاز پایان ناخوش است. بنابراین، با توجه به اینکه شما باید این مجموعه را حفظ کنید، لازم است با آرمان‌ها و چشم‌انداز و مأموریت سازمان آشنا شوید و در آن غرق گردید.

۲- خودتان را مالک سازمان و سازمانتان را ملک پدری خود بدانید، از جهت دلسوزی برای سازمان، نه از جهت تصرف در اموال و اختیارات.

۳- آینده‌نگر با شیوه بلندپروازانه باشید؛ اما به دنبال شهرت و قدرت و ارتقا نباشید. بگذارید آنها به‌سوی شما بیایند. برای ارتقا شما دنبال آن نباشید؛ خوب کار کنید تا خودش به سراغتان بیاید.

هر کجا هستید و هر کاری می‌کنید آنجا را مرکز دنیا و آن مأموریت را رسالت خود بدانید. فقط به این بیندیشید که چگونه وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. ذهن و قوای خود را به چیز دیگری اختصاص ندهید. به خاطر داشته باشید فکر ارتقا و مقایسه کردن مخرب است. جایی هم که چندان در اختیار شما نیست، تقدیر را بپذیرید و به آن احترام بگذارید. خداوند متعال بهتر از ما خیر ما را می‌داند. ما آینده را نمی‌دانیم. نیت و هدف شما در مسیر انجام رسالتی که بر عهده دارید مهم است.

۴- هرچه به سمت نسل جدید می‌رویم ویژگی‌هایی پیدا می‌شود که برخی از آنها بد نیست و برخی هم می‌تواند آفت سازمان باشد. انتظار نداشته باشید ره سی‌ساله را یک‌ساله طی کنید.

۵- علاقه‌مندی به کار در بهره‌وری سازمان نقش دارد؛ اما مهم‌تر از آن مفید بودن است. در انتخاب‌ها و در طول مسیر بیش از هر چیز به مفید بودن توجه کنید.

۶- برای اهداف مادی زندگی‌تان برنامه‌ریزی کنید و زمان بگذارید و آنها را از اینکه دغدغه اصلی شما باشند خارج کنید. مثلاً برای خرید خانه حداقل ۱۰ سال زمان بدهید و هرکس با مدل متناسب خودش برنامه‌ریزی کند. غیر از ازدواج و فرزندآوری که واقعاً زمان نمی‌خواهد و به قید فوریت باید اقدام کنید.

۷- به ارزش‌ها پایبند باشید، حتی اگر مورد تمسخر و استهزا قرار بگیرید و یا متهم به سادگی یا سایر القاب شوید. شخصیت کاری شما از همین ابتدا در سال‌های اولیه شکل می‌گیرد، همان‌طور که بچه‌ها بالغ‌بر ۳۰ درصد شخصیتشان در ۳ سال اول تولد شکل می‌گیرد و ۷۰ تا ۸۰ درصد شخصیت آنها تا ۷ سالگی. در محیط کار هم همین‌طور است؛ ذهنیت‌ها نسبت به شما در همین چند سال اول شکل می‌گیرد.

در حاشیه برگزاری این جلسه معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و مدیر امور اداری فولاد مبارکه نیز در مصاحبه با خبرنگار فولاد چنین گفتند:

علیرضا کاظمی معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی: کارکنان فولاد مبارکه در زمینه خدمتِ مفید به جامعه به نخبگی رسیده‌اند

فولاد مبارکه به‌عنوان یک بنگاه بزرگ صنعتی در کشور به دو نوع انرژی نیاز دارد؛ یک نوع انرژی حاصل از طبیعت و نوع دیگر آن انرژی نهفته در سرمایه‌های انسانی است. انرژی نوع اول در کنار همه منابع، در اختیار انرژی دوم قرار می‌گیرد. برای غنی ساختنِ انرژی نوع دوم که ناشی از تلاش سرمایه‌های انسانی است، باید از خود بپرسیم من چقدر می‌توانم برای جامعه مفید و در خدمت بشریت باشم و استعداد‌های خدادادی را چگونه به خلقت ارزانی کنم.

کارکنان فولاد مبارکه در این زمینه به نخبگی رسیده‌اند و همچنان‌که احساس نشاط درونی و بیرونی دارند، بهره‌وری نیز در آنان وجود دارد؛ بنابراین نشاط و شادابی ریشه در معنای درون آنان پیدا کرده و بهره‌وری در معنای برون آنان متجلی شده است.

پایداری و نوآوری در تولید و توسعه؛ سرآمدی در فرهنگ

این نگرش در فولاد مبارکه سبب شده ما امروز در حوزه پایداری در توسعه و تولید و سرآمدی در فرهنگ به نقاط قابل‌توجهی دست پیدا کنیم. این نگاهی است که ما باید در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شعار محوری به آن توجه کنیم و این شعار، «پایداری و نوآوری در تولید و توسعه؛ سرآمدی در فرهنگ» است.

انجام فرآیند پاک و شفاف برگزاری آزمون استخدامی در این شرکت جزو اقدامات درخشان این مجموعه است

انجام فرآیند پاک و شفاف برگزاری آزمون استخدامی در این شرکت جزو اقدامات درخشان این مجموعه است. فولاد مبارکه در گام نخست این فرآیند را با آزمون کتبی توسط یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور آغاز کرد؛ به‌گونه‌ای که هیچ شخصی از درون یا بیرون فولاد مبارکه هیچ دخالتی در نتایج این آزمون نداشت.

بررسی شایستگی‌های فردی و شناخت شایستگی‌های درونی و طب صنعتی

در گام دوم، دو فعالیت بررسی شایستگی‌های فردی شامل مصاحبه‌های تخصصی، ارزیابی‌های مهارت فردی و شناخت شایستگی‌های درونی و طب صنعتی شامل بررسی وضعیت جسمانی و روحی و روانی افراد به‌صورت هم‌زمان آغاز شد. در مرحله بعدی فرآیند گزینش افراد شامل بررسی سلامت رفتار فرد در جامعه و اعتقادات و اصول شریعت انجام گرفت. همه این فرآیند‌ها سالم و شفاف بوده و امروز بسیار خرسندیم که بخشی از نخبگان جامعه به نخبگان فولاد مبارکه اضافه شدند.

مهدی رضوی مدیر امور اداری فولاد مبارکه اعلام کرد: پایان فرآیند آزمون استخدامی ۱۴۰۱ فولاد مبارکه

برگزاری آزمون‌های استخدامی متوالی گواه عدالت‌محوری و شایسته‌گزینی در فولاد مبارکه است.

این شرکت یک سرمایه ملی است که به دست ما سپرده شده که طبیعتاً برای راهبری آن نیازمند استفاده از شایستگان هستیم. عدالت‌محوری و شایسته‌گزینی در فرآیند برگزاری آزمون‌های استخدامی فولاد مبارکه ازجمله رموز موفقیت‌های این شرکت طی سال‌های گذشته است. هیچ شرکت، سازمان یا نهاد دیگری در کشور طی برگزاری یک دوره آزمون استخدامی سراسری، این تعداد نیرو را جذب نکرده است.

در حال حاضر و با احتساب نیرو‌های پیمانکار ۳۰ هزار نفر راهبری مجموعه فولاد مبارکه را بر عهده دارند

در حال حاضر و با احتساب نیرو‌های پیمانکار، ۳۰ هزار نفر راهبری مجموعه فولاد مبارکه را بر عهده دارند. در همه ادوار کسانی که وارد فولاد مبارکه شده‌اند و در راستای اهداف این شرکت گام برداشته‌اند، حتی پس از بازنشستگی نیز توسط این مجموعه همراهی و حمایت شده‌اند. امروز در حالی آغاز به کار صد‌ها نفر از همکاران جدیدالاستخدام فولاد مبارکه را جشن می‌گیریم که شب گذشته برای همین تعداد از همکاران خود جشن بازنشستگی برگزار کردیم و این موضوع در چنین ابعادی در کشور بی‌نظیر است.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده