تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۱۵۴۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صمت استان ایلام:

ظرفیت و توان تشکل های مردمی غیر دولتی را برای توسعه استان ایلام به کار خواهیم بست

می متالز - سرپرست سازمان صمت استان ایلام در دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف این استان، بر ضرورت تقویت همکاری ها برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به کسبه و بازاریان تاکید کرد.
ظرفیت و توان تشکل های مردمی غیر دولتی را برای توسعه استان ایلام به کار خواهیم بست

به گزارش می متالز، محمد رحیمی در این دیدار بیان کرد: تلاش و اهتمام جدی اصناف و بازاریان در شرایط تحریم و مشکلات موجود در حوزه اقتصاد، قابل تقدیر است.

وی افزود: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی به عنوان تشکل های غیر دولتی، در راستای بهبود کسب و کار، رونق اقتصادی و حمایت از طرح ها و برنامه های دولت، نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا می کنند.

محمد رحیمی ابراز داشت: در فصل جدید خدمت، تلاش خواهیم کرد از ظرفیت همه تشکل های صنفی غیر دولتی برای رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار بهره گیری نماییم.

هیات رئیسه اتاق اصناف ایلام نیز، انتصاب یکی از نیروهای جوان و تحصیلکرده سازمان در سطح این مجموعه را بسیار امیدبخش دانست.

اعضای اتاق اصناف ایلام روز ملی صنعت و معدن را به صنعتگران و معدنکاران تبریک گفتند و با اشاره به نقش و جایگاه اجتماعی اصناف، بر ضرورت همکاری، تعامل و همفکری دستگاه های دولتی با تشکل های صنفی در راستای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، تاکید کردند.

عناوین برگزیده