تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۶
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۲۸۹۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جلسه هیات دولت | پاسخ روحانی به سقوط شاخص چه بود/چهره خبرساز دولت درباره معاملات سهام هم صحبت کرد

می متالز - رئیس جمهور در واکنش به افت ۳۰ درصدی شاخص بورس به سهامداران توصیه کرد نگاه بلندمدت داشته باشند. حاشیه‌های امروز هیات دولت نیز بی ارتباط به بورس نبود.
جلسه هیات دولت | پاسخ روحانی به سقوط شاخص چه بود/چهره خبرساز دولت درباره معاملات سهام هم صحبت کرد

به گزارش می متالز، حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت (متن کامل) در اولین واکنش به سقوط 30 درصدی شاخص بورس گفت: فضای بورس را برای حضور مردم آماده کردیم اما بورس ویژگی های خاصی مانند فراز و فرود دارد و هر کسی که وارد می شود باید به جای تفکر کوتاه مدت ، نگاه میان و بلندمدتی داشته باشد.

وی افزود: تاکید دوباره به همه مسئولان بورس و شورای عالی بورس این است که مراقب سرمایه های مردم باشند و مانع از شیطنت افرادی در تبلیغات شوند. از همه خبرگزاری ها ، روزنامه ها ، صدا و سیما و همه تربیون داران هم می خواهم به مردم کمک و یاری کنند. نگذاریم اگر فضایی به وجود آمده ، دچار سختی و مشکل شود.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز که ماه گذشته با تحلیل تکنیکال شاخص بورس و اعلام خط حمایت 1.6 میلیون واحدی به چهره خبرسازی تبدیل شده، امروز بعد از صحبت های روحانی در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد بورس گفت: باید رسانه‌ها و صداوسیما فرهنگ سازی کنند که بورس در هیچ کجای دنیا ، کوتاه مدت نیست.از دید او برخورد هیجانی با بورس و خرید و فروش سهام اشتباه است. در این صورت همه سود می‌برند.

عناوین برگزیده