تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۱۳۰۵۳۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه:

انتخاب نویدکیا برگرفته از خرد جمعی بود/ نویدکیا: ترکیب اصلی را حفظ می‌کنیم

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: انتخاب محرم نویدکیا برگرفته از خواست عمومی و خرد جمعی کارشناسان ورزشی و دلسوز باشگاه سپاهان بود.
انتخاب نویدکیا برگرفته از خرد جمعی بود/ نویدکیا: ترکیب اصلی را حفظ می‌کنیم

مدیرعامل فولادمبارکه: انتخاب نویدکیا برگرفته از خرد جمعی بود/ نویدکیا: ترکیب اصلی را حفظ می‌کنیم

به گزارش می متالز، حمیدرضا عظیمیان در نشست با مدیران باشگاه سپاهان و سرمربی این تیم، با اشاره به ارزش‌های سازمانی شرکت شرکت فولاد مبارکه،  ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل و سرمربی جدید این باشگاه، اظهار داشت: فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و در چارچوب قوانین و مقررات سازمان از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ترویج ورزش در استان و کشور حمایت کرده و خواهد کرد.

عظیمیان با اشاره به تجارب و سوابق پیشین محمدرضا ساکت در عرصۀ مدیریت باشگاه سپاهان و دیگر بخش‌های ورزشی کشور، اظهار امیدواری کرد به‌زودی این باشگاه به روزهای اوج خود برگردد. وی در ادامه از محرم نویدکیا به‌ عنوان یکی از ورزشکاران فنی، خوشنام و بدون حاشیه کشور نام برد و انتخابش به‌ عنوان سرمربی تیم سپاهان را برگرفته از خواست عمومی و خرد جمعی کارشناسان ورزشی و دلسوز این باشگاه دانست.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مورد حضور نفرات جدید در هیات مدیره باشگاه عنوان کرد: حضور افراد کاربلد و خبره ورزشی در هیات‌مدیره باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان اتفاقی مبارک است و می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای این باشگاه باشد.

وی سپس با اشاره به اهمیت پاسداشت فرهنگ ایرانی و اسلامی، بر ضرورت پرداختن به روحیۀ پهلوانی و جوانمردی بازیکنان و دیگر عوامل اجرایی در باشگاه تأکید کرد و گفت: کسب نتایج و افتخارات ورزشی برای فولاد مبارکه اهمیت زیادی دارد اما اخلاق‌مداری و ترویج ارزش‌های اخلاقی در جامعه از آن مهم‌تر و به‌مراتب ارزشمندتر است. در نظر داشته باشیم اکثر قریب به اتفاق هواداران باشگاه سپاهان را جوانان تشکیل می‌دهند. از این رو ارائه الگوهای خوب و اخلاق مدار، اهمیت عملکرد کادر مدیریت، عوامل فنی و بازیکنان تیم‌ها را دوچندان می‌سازد.

عظیمیان از هواداران تیم فوتبال سپاهان به‌عنوان یکی از با ارزش‌ترین سرمایه‌های این باشگاه نام برد و ابراز امیدواری کرد با نقش‌آفرینی و حمایت هواداران از بازیکنان و کادر فنی شاهد کسب نتایج و افتخارات مختلف در رقابت‌های داخلی و آسیایی باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خطاب به اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال سپاهان، ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی بلندمدت در فعالیت‌های ورزشی، ثبات در کادر مدیریتی و موفقیت‌های بسیاری از تیم‌های مشهور دنیا را حاصل نگاه درازمدت و هدفمند به مقولۀ ورزش دانست.

وی با اشاره به اهمیت پرورش استعدادها گفت: فولاد مبارکه قوی‌تر از هر زمان دیگر برای کشف و پرورش استعدادهای ورزشی در استان آمادگی دارد و باشگاه را در این زمینه به‌طور جدی حمایت خواهد کرد.

عظیمیان توجه به نظم و انضباط در باشگاه را اصلی اساسی و تأثیرگذار در کسب نتایج موفق برشمرد و پایه‌گذاری ساختاری قوی به همین منظور و توجه جدی همۀ عوامل مدیریتی، اجرایی، کادر فنی و بازیکنان به این امر را خواستار شد.

مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن تاکید بر توسعۀ ورزش کارگری به ‌منظور حفظ و ارتقای سلامتی و شادابی کارکنان و برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر برای ورزش خانواده‌های آنان، ابراز امیدواری کرد پس از عبور از شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، شاهد استفاده هرچه بیشتر کارکنان از خدمات متعدد شرکت در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

 

تاکید ساکت بر توسعه برند و جایگاه سپاهان

در ادامه این نشست، محمدرضا ساکت مدیرعامل و نائب رئیس هیات‌مدیره باشگاه نیز ضمن تشکر از حمیدرضاعظیمیان و اعضای هیات‌مدیره، به اهمیت ارتقای ساختار باشگاه از حیث استانداردهای نوین مدیریتی اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه پرچم‌دار استانداردهای برتر بین‌المللی است و باشگاه نیز باید به همین سمت حرکت کند.

حضور مقتدرانه در لیگ‌های داخلی و بین‌المللی، توسعه برند و جایگاه باشگاه و سرمایه‌گذاری در کشف و پرورش استعدادهای ورزشی از دیگر محورهای سخنان ساکت در این جلسه بود.

 

نویدکیا: حضور ساکت دلگرم کننده است

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد مدیران باشگاه و شرکت فولاد مبارکه به وی، از امکانات و زیرساخت‌های خوب موجود در این باشگاه و بازیکنان موجود ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از حفظ ترکیب اصلی این تیم خبر داد و گفت: در حال حاضر ترکیب اصلی را حفظ و در صورت نیاز، در ادامه بازیکنان خوب دیگری به تیم اضافه خواهیم کرد. نویدکیا در ادامه، حضور محمدرضا ساکت در سِمَت مدیرعامل باشگاه را مثبت و دلگرم‌کننده دانست و با اشاره به دوران طلایی سپاهان، ابراز امیدواری کرد شاهد روزهای بهتر برای این تیم باشیم.

 

لطفی: تکمیل زیرساخت‌ها اولویت کار هیات مدیره است

مجتبی لطفی، رئیس هیات‌مدیره باشگاه سپاهان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت شرکت فولاد مبارکه از باشگاه و با اشاره به حضور محمدرضا ساکت و محرّم نویدکیا، ابراز امیدواری کرد تیم‌های ورزشی به‌ویژه تیم فوتبال این باشگاه همواره جزو سه تیم بالای جدول و در جایگاهی در خور نام باشگاه قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست هیات‌مدیره باشگاه این است که به سمت توسعه همه رشته‌های ورزشی موجود و درآمدزایی بیشتر حرکت کند.

لطفی ضمن تاکید بر ضرورت نخبه‌پروری، گفت: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی جزو اولویت‌های کار هیات‌ مدیره باشگاه خواهد بود.

در ادامه این نشست، فخارزاده، رحیم‌زاده و افضل، دیگر اعضای هیات‌مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز ضمن حمایت از انتخاب ساکت به‌عنوان مدیرعامل باشگاه، این امر را هوشمندانه و کارشناسی‌شده ارزیابی و از محرم نویدکیا به‌عنوان مربی توانمند و باذکاوت یاد کردند.

عناوین برگزیده