تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۵۳۶۷۸

مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و پارک علم و فناوری اراک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

می متالز - با حضور محمد رفیعی رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی و مهدی اقتصادی رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران، تفاهم‌نامه همکاری میان این دو مرکز امضا رسید.
مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و پارک علم و فناوری اراک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

با حضور محمد رفیعی رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی و مهدی اقتصادی رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران، تفاهم‌نامه همکاری میان این دو مرکز امضا رسید.

به گزارش می متالز، در دیدار مسوولان پارک علم و فناوری استان مرکزی با مهدی اقتصادی، رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران، تفاهم‌نامه همکاری با هدف جذب ایده‌های نوآور و توسعه صادرات میان طرفین به امضا رسید.

همکاری در راستای جذب ایده‌‎های نو با محور بین‌المللی‌سازی واحدهای نوآور و فناور مستقر در پارک علم و فناور، توانمندسازی، انعقاد قراردادهای بین‌المللی در راستای انتقال دانش فنی، فناوری، کالا و خدمات،شکل‌گیری بازارهای جدید به ویژه کشورهای منطقه و به طور کلی جهش صادرات در مسیر جهش تولید و ارزش افزوده اجتماعی از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

به‌منظور تحقق اهداف گفته‌شده، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های توانمندسازی، برگزاری رویدادهای تخصصی، شناسایی، معرفی و استقرار گروه‌ها و شرکت‌های فعال درزمینهٔ توسعه صادرات، شناسایی و استمرار گروه‌ها و شرکت‌های فعال درزمینهٔ صادرات در پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری و شتاب‌دهی صادرات اتاق ایران از مهم‌ترین محورهای همکاری میان پارک علم و فناوری استان مرکزی و مرکز نوآوری و شتاب‌ده‌ی صادرات اتاق ایران عنوان شده است.

عناوین برگزیده