تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۲۸
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۳۰۷۳۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن

می متالز - حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با همراهی حجت‌اله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان، حسن کامران نماینده اصفهان و زهرا سعیدی نماینده مبارکه در مجلس از شهرهای جدید بهارستان و مجلسی بازدید کرد.
ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن

به گزارش می متالز، طاهرخانی در حاشیه بازدید از طرح‌ها گفت: طبق سیاست جدید دولت، مهم‌ترین برنامه ما تولید و عرضه مسکن است که در شهرهای جدید به دنبال تعادل بخشی درزمینه قیمت و عرضه مسکن هستیم. وی ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن در شهرهای جدید را از برنامه‌های شرکت عمران برشمرد و گفت: گسترده‌ترین طرح و برنامه ما در بهارستان خواهد بود که اکنون ۱۲۰۰ واحد آن با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر بهارستان آغاز خواهد شد. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور حمل‌ونقل سریع و آسان را از مهم‌ترین مقوله‌ها برای شهر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه احداث طرح مترو برای شهرهای بهارستان و ارتباط با دو شهر فولادشهر و مجلسی قویا در حال انجام و پیگیری است که با تامین مالی لازم به سرانجام خواهد رسید.

در این سفر ۱۰ طرح بوستان مهر، یادمان شهدای گمنام، محوطه‌سازی مسجد حضرت معصومه(س)، تکمیل مسجد حضرت فاطمه(س)، تکمیل مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع)، بازسازی مدرسه امام علی(ع) و بازسازی قنات حجت‌آباد شهر بهارستان و کلانتری، مسجد امام حسن (ع) و ۴۸ واحد مسکن مهر در شهر مجلسی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آماده‌سازی ۷ مرکز محله در شهر بهارستان آغاز شد.

عناوین برگزیده