تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۳۲۳۶۹
سرویس خبر : قراضه و بازیافت

بازارهای جهانی قراضه در هفته ای که گذشت

می متالز - هفته گذشته بازارهای اصلی قراضه در سطح دنیا با تصحیح قیمت روبرو بودند. وارد کننده ها در ترکیه به دلیل مسائل سیاسی انتخابات اخیر از بازار فاصله گرفتند که این امر قیمت ها را پایین آورد.
بازارهای جهانی قراضه در هفته ای که گذشت

به گزارش می متالز، توکیو استیل ژاپن به پایین آوردن قیمت خرید قراضه ادامه داد که به دلیل منفی تر شدن جو بازار داخلی ژاپن بود. هیوندایی استیل کره جنوبی قیمت درخواستی برای خرید قراضه از ژاپن را پایین آورد و از امریکا با قیمت هایی پایین خرید کرد.

در ترکیه قراضه وارداتی 10 دلار افت قیمت هفتگی داشته قراضه سنگین 20-80 امریکا  311 تا 312 دلار هر تن سی اف آر ثبت شد. محصول اروپا نیز 306 تا 308 دلار هر تن سی اف آر بود. فعالان بازار ترکیه منتظر کنفرانس 7 تا 9 آوریل انجمن بین المللی تولید کنندگان و صادرکنندگان میلگرد هستند که در اسپانیا برگزار می شود، تا ببینند چه اثری بر بازار قراضه خواهد داشت.

توکیو استیل ژاپن قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 از بازار داخلی را 4.5 تا 9 دلار کاهش داده به 292 تا  307 دلار هر تن رساند و انتظار می رود این افت قیمت بر مزایده صادراتی 10 آوریل نیز اثر بگذارد. کره جنوبی هم برای خرید قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن به دنبال 296 دلار هر تن فوب بود.

منبع: ایفنا
عناوین برگزیده