تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۸
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۳۲۹۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون سازمان «صمت» سمنان خبر داد

ساماندهی و تجهیز 20 دستگاه ماشین‌آلات معادن سمنان

می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ساماندهی و تجهیز ماشین‌آلات معدنی در مقابله با حوادث ناشی از سیلاب در این استان خبر داد.
ساماندهی و تجهیز 20 دستگاه ماشین‌آلات معادن سمنان

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، محمد فروهر با اشاره به اتفاقات اخیر ناشی از وقوع سیلاب در این استان اظهار داشت: در شرایط جوی هفته جاری و ایجاد سیلاب در برخی مناطق استان ، معادن استان با ساماندهی و تجهیز 20 دستگاه ماشین‌آلات معدنی نظیر لودر و کامیون در مهار سیلاب و بازگشایی راه‌های مواصلاتی نقش مؤثر و به‌سزایی داشتند.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل معادن استان سمنان در این ایام خصوصاً در مناطق سیل‌زده نظیر شهرستان‌های آرادان، دامغان و میامی تصریح کرد: معادن استان با آماده‌سازی ماشین‌آلات معدنی همگام با ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها در مهار سیلاب و جلوگیری از بروز مشکل برای هم استانی‌ها و همچنین مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی حضور مؤثر و چشمگیری داشتند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: این همکاری مؤثر بیانگر فرصت بهره‌مندی از امکانات بخش خصوصی در کنار امکانات و تجهیزات دولتی در شرایط خاص آتی دارد.

فروهر با اظهار رضایت از عملکرد بهره‌برداران معادن از نقش مؤثر آنان در کنترل و مدیریت بحران در استان تقدیر کرد و خواستار تداوم و افزایش این تعامل و همکاری برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان شد.

عناوین برگزیده