تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۳۴۹۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد مبارکه به حفظ و توسعه رسانه ‌ها کمک کرده است

می متالز - رئیس اطلاعات و انتشارات فولاد مبارکه گفت: این شرکت از ابتدای راه‌اندازی تا کنون به عنوان شرکتی پاسخگو ایفای نقش کرده و همواره در چارچوب مسوولیت ‌های اجتماعی خود، به حفظ و توسعه رسانه ‌های کشور کمک کرده است.
فولاد مبارکه به حفظ و توسعه رسانه ‌ها کمک کرده است

به گزارش می متالز، رسول مهماندوست روز شنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش حمایتی این شرکت در حوزه رسانه‌ ها افزود: نقش تعاملی صنعت با رسانه در شرکت فولاد مبارکه به درستی تعریف شده و این امر مهم برای بسیاری از مطبوعات منطقه و استان امکان ادامه فعالیت در تنگناها و شرایط دشوار را فراهم کرده است.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در این دیدار گفت: امروز فولاد مبارکه با مصرف 2.7 لیتر آب برای تولید هر کیلو فولاد در بین فولادسازان جهان به یک نمونه سرآمد و الگو بدل شده است.
ایرج ترابی ادامه داد : این شرکت در راستای عمل به مسوولیت‌ های اجتماعی خود اقدامات ارزنده‌ای در زمینه بازچرخانی آب و تأمین بخشی از آب مورد نیاز خطوط تولید از طریق تصفیه پساب شهرهای مجاور انجام داده که علاوه بر کمک به بهداشت ساکنان منطقه زمینه لازم برای عبور صنعت از بحران کمبود آب را فراهم کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه امروز در جامعه به عنوان یکی از صنایع آب بر مطرح شده در صورتی که اینطور نیست و اطلاع ‌رسانی صحیح و به موقع در این زمینه می ‌تواند چنین شبهاتی را برطرف کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، اطلاع رسانی در مورد عملکرد صنعت را حائز اهمیت دانست و افزود:ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی و سیاستگذار فعالیت‌ های فرهنگی هنری هستند اما در حوزه اجرا آماده همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌ ها هستند.
مجتمع فولاد مبارکه در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان واقع شده و دارای 35 کیلومترمربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است.
این مجتمع بزرگترین واحد صنعتی تولید ورق های فولادی در ایران است و نیز سالانه 7.2 میلیون تن فولاد خام تولید می کند.

عناوین برگزیده