تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۳۸۱۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد:

برگزاری 187 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کردستان/ اختصاص 7 درصد از کل مصوبات کارگروه تسهیل به امورات مالیاتی

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با برگزاری 187 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کردستان، بیش از یک هزار و 338 مصوبه در جهت حمایت از واحدهای تولیدی استان به تصویب رسیده که 98 مصوبه برابر با 7 درصد کل مصوبات کارگروه تسهیل به مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه امور مالیاتی اختصاص دارد.
برگزاری 187 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کردستان/ اختصاص 7 درصد از کل مصوبات کارگروه تسهیل به امورات مالیاتی

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی در بیست و هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان با بیان این مطلب، افزود: در راستای حمایت از تولید و رفع مشکل واحدهای تولیدی در کردستان و همچنین جامه عمل پوشاندن به شعار سال"رونق تولید" که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شد، سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با همیاری سایر دستگاه‌های مرتبط، برنامه های ویژه‌ایی را در دست اقدام دارد.

وی بیان کرد: امسال با رویکردی جدید و متفاوت و با همکاری مدیران اقتصادی استان در بخش های مختلف از جمله: مالیاتی، بیمه و بانک‌ها، نشست های مکرر با حضور واحدهای تولیدی در سطح استان در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی برگزار خواهیم کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: امسال تصمیم بر این است که در جلسات تخصصی به صورت مورد به مورد مشکل واحدهای تولیدی را مطرح نموده و تصمیمات لازم را در جهت رفع مشکلات این واحدها بصورت کاربردی اتخاذ کنیم.

دره وزمی برگزاری بیست و هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی استان در سازمان صمت کردستان را درجهت رفع مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی دانست و افزود: ما با تمام توان، تلاش خواهیم کرد که واحدهای تولیدی در کردستان با خیالی آسوده به امر تولید اهتمام ورزند.

وی یادآور شد: در حضور بیش از 150 نفر از مدیران واحدهای تولیدی استان به صورت موردی مشکل مالیاتی 15 واحد تولیدی را که در کارگروههای تسهیل مصوب شده و هنوز به نتیجه نرسیده است را مطرح کردیم و در خصوص همه این واحدهای تولیدی تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: با برگزاری 187 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کردستان، بیش از یک هزار و 338 مصوبه در جهت حمایت از واحدهای تولیدی استان به تصویب رسیده که 98 مصوبه برابر با 7 درصد کل مصوبات کارگروه تسهیل به مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه امور مالیاتی اختصاص دارد.

دره وزمی گفت: از صد در صد مصوبات مربوط به مشکلات مالیاتی بالغ بر 70 درصد آن به نتیجه مورد نظر رسیده و 30 درصد باقی مانده با توجه به پیچیدگی های پرونده­ها در دست بررسی است.

گفتنی است، بیست و هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کردستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان و با هدف رفع مشکل تعدادی از واحدهای تولیدی در زمینه امور مالیاتی تشکیل شد.

عناوین برگزیده