تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۴۵۹۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "ساراب" تغییر چندانی نداشت

می متالز - شرکت سیمان داراب در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته تنها ۲ ریال کاهش را نشان می‌دهد.
سود هر سهم "ساراب" تغییر چندانی نداشت

به گزارش می متالز، شرکت سیمان داراب با سرمایه ۹۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سیمان داراب در دوره یاد شده، مبلغ ۵۹ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳ درصد کاهش سود داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۷۴ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"ساراب" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۶۹ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت سیمان داراب در برآورد خود از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماخ ۱۳۹۸ عنوان کرده است در این دوره پیش‌بینی می‌شود با توجه به روند سه ماهه ابتدای سال مالی ۹۸ و وضعیت موجود هزینه های بهای تمام شده تغییر قابل ملاحظه ای نداشته باشد.

عناوین برگزیده