تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۴۶۳۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
در تیرماه توسط واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری رخ داد:

گذر از تولید ۷۰ هزارتن آهن اسفنجی

می متالز - در تیرماه ۹۸، با تولید ۷۰۱۳۶ تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت ضمن افزایش میزان تولید ماهیانه به میزان ۱۸۸۰ تن نسبت به خردادماه و عبور از تولید۷۰هزارتن محصول برای نخستین بار از زمان راه اندازی این واحد، برای چهارمین ماه پیاپی رکورد تولید در بزرگترین واحد صنعتی استان چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید.
گذر از تولید ۷۰ هزارتن آهن اسفنجی

به گزارش می متالز، جمشید علی بابایی مدیر عملیات شرکت با اعلام خبر این موفقیت در سال رونق تولید از حمایت های همه جانبه مدیرعامل و همچنین همکاری و همدلی تمامی کارکنان شرکت قدردانی کرد.

علی بابایی خاطرنشان کرد: از ابتدای راه اندازی واحد احیای مستقیم در آبان ماه 95 ، این واحد صنعتی با مشکلات عدیده ای از قبیل کمبود آب صنعتی، کمبود مواد اولیه و قطعات یدکی مواجه بوده که با تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت در همه بخش ها، این مشکلات تا حد قابل توجهی مرتفع شد تا آنجاییکه در تیرماه سال جاری و در روز ملی صنعت و معدن در مراسمی با حضور معاون  وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، استاندار  و مسئولین و صنعتگران استان در محل اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری، شرکت فولاد سفیددشت برای سومین سال  متوالی بعنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب شد.

علی بابایی در پایان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی واحد فولاد سازی و ریخته گری مداوم تا پایان سال جاری، شرکت فولاد سفید دشت در میان تمامی واحدهای فولاد استانی پیشتاز خواهد بود.

گفتنی است سهامداران شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، شرکت فولاد مبارکه با 65 درصد سهام و سازمان ایمیدرو با 35 درصد سهام است.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده