تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۴:۰۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۵۱۰۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ٦٣ درصدی تسهیلات بانک صادرات ایران به بنگاه‌ها

می متالز - میزان تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به بنگاه‌های کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ٦٠ درصد تا پایان خرداد ماه سال جاری با افزایش ٦٣ درصدی همراه شد.
افزایش ٦٣ درصدی تسهیلات بانک صادرات ایران به بنگاه‌ها

به گزارش می متالز، میزان تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به بنگاه‌های کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ٦٠ درصد تا پایان خرداد ماه سال جاری با افزایش ٦٣ درصدی همراه شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای حمایت‌های پیشین خود از تولید و اشتغال داخلی و رونق تولید، تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بیشتر از ٦٠ درصد را همچنان در دستور کار خود دارد، به نحوی که میزان تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به این بنگاه‌ها در خرداد نسبت به ماه قبل با ٦٣ درصد افزایش از ٢٨ هزار و ٤٩٦ میلیارد ریال فراتر رفته و در اختیار هزار و ٦٦٤ بنگاه قرار گرفته است.

این تسهیلات از نظر تعداد نیز نسبت به اردیبهشت سال جاری ٣٠ درصد افزایش ثبت کرد. بنا بر این گزارش بانک صادرات ایراندر بین بانک‌های خصوصی کشور همچنان جایگاه موثر و برجسته خود را حفظ کرده است. امضای تفاهم‌نامه برای تضمین پیش‌فروش محصولات و تولیدات کارخانه‌های داخلی و اعطای سرمایه در گردش و همچنین تسهیل جریان مبادلات تجاری شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور، از جمله اهداف این بانک در حمایت از تولید و اشتغال بوده که همچنان با اهتمام ویژه در دستور کار است.

ارائه تسهیلات بانک صادرات ایران به این بنگاه‌ها و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ٦٠ درصد در حالی است که حمایت عمومی بانک صادرات ایران از کل بنگاه‌های کوچک و متوسط در سه ماه اول سال جاری با شرایط متفاوتی نیز همراه بوده است. ٢٥ هزار و ٦٤٤ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط در بهار سال جاری از بیش از ٧٩ هزار و ٤٦٥ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران استفاده کرده‌اند.

عناوین برگزیده