تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۴:۳۸
بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۵۱۰۸۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فراخوان فورد در آمریکای شمالی

می متالز - شرکت خودروسازی فورد فراخوانی را برای ۱۰۸ هزار و ۳۹۹ دستگاه «فورد فیوژن» و «لینکلن ام‌کی‌زد» در آمریکای‌شمالی اعلام کرده و دلیل این فراخوان نیز نقص در مونتاژ کمربندهای ایمنی صندلی‌های ردیف جلو است.
فراخوان فورد در آمریکای شمالی

به گزارش می متالز، شرکت خودروسازی فورد فراخوانی را برای ۱۰۸ هزار و ۳۹۹ دستگاه «فورد فیوژن» و «لینکلن ام‌کی‌زد» در آمریکای‌شمالی اعلام کرده و دلیل این فراخوان نیز نقص در مونتاژ کمربندهای ایمنی صندلی‌های ردیف جلو است.

براساس این بیانیه، فورد می‌گوید که افزایش دما در صندلی‌های ردیف جلو ممکن است در نهایت منجر به کاهش پایداری و توانایی نگهداری سرنشینان آن شود. این امر می‌تواند در مواقع بروز سوانح رانندگی تهدیدی جدی برای سرنشینان محسوب شود.

اغلب خودروهای مشمول البته در ایالات‌متحده هستند و در کانادا و مکزیک تنها ۶ هزار و ۵۲۰ دستگاه از خودرو‌های مزبور تردد دارند. خودروهای فورد فیوژن اغلب از آگوست ۲۰۱۴ تا ژانویه ۲۰۱۵ و در خطوط مونتاژ کارخانه میشیگان و مکزیک به تولید رسیده‌اند.

خودروهای لینکلن نیز همگی در سال ۲۰۱۴ به تولید رسیده‌اند. فورد می‌گوید که بنابر همین نقص، تاکنون یک سرنشین دچار مصدومیت رانندگی شده است. که البته فورد این امر را عامل فراخوان نمی‌داند.

عناوین برگزیده