تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۸۲۴۱۷

روند احداث راه‌آهن اردبیل شتاب می‌گیرد

می متالز - استاندار اردبیل گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار راه‌آهن اردبیل - میانه ابلاغ شده که این اعتبار سبب شتاب‌بخشی به روند احداث راه‌آهن اردبیل می‌شود.
روند احداث راه‌آهن اردبیل شتاب می‌گیرد

به گزارش می متالز، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در دیدار با مسوولان اظهار داشت: یکی از مطالبات به‌حق مردم استان اردبیل صدای شنیدن سوت قطار بوده است که تمام تلاش و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم تا بتوانیم این پروژه را به اتمام رسانده و در راستای جلب خوشنودی مردم استان به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به این که در آستانه سفر رئیس جمهور 170 میلیارد تومان اعتبار راه‌آهن اردبیل - میانه ابلاغ شده است بیان کرد: پیگیری‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در این زمینه شایسته تقدیر است که از بودجه عمومی 100 میلیارد تومان از محل بودجه عمومی به این پروژه تخصیص یافته و امسال این میزان به 130 میلیارد تومان افزایش یافته است.

استاندار اردبیل بیان کرد: درصدد هستیم با شتاب‌بخشی به اجرای این پروژه به اهداف خود در این زمینه دست یافته و شاهد اتمام پروژه در آینده‌ای نزدیک باشیم که این موضوع برای ما در حال حاضر به‌عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و می‌تواند آینده روشنی را برای استان ترسیم کند.

بهنامجو بیان کرد: از اعتبارات بانک ملی نیز 70 میلیارد تومان دیگر ابلاغ شده و با 150 میلیارد تومان قبلی 220 میلیارد از 250 میلیارد اعتبار امسال این بانک تامین شد که امیدواریم با این برنامه زمان‌بندی در زمان مشخصی که پایان سال آینده است شاهد اتمام پروژه مهم استان باشیم.

وی اظهار کرد: این مجموعه به‌عنوان یکی از اولویت‌های اساسی از زمان شروع به‌کار در راستای اشتغال‌زایی و اتمام پروژه راه‌آهن پیگیری‌ها و تلاش‌های مجدانه‌ای انجام داده و درصدد است تا با برنامه‌ریزی اساسی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

عناوین برگزیده