تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۴۲۳
کد خبر: ۹۳۳۶۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
محصولی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک:

ساخت و ایجاد باغ ایرانی در منطقه هپکو اراک/ تخصیص بودجه عمرانی بالغ بر۶۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۹

می متالز - علی محصولی گفت: از مردم عاجزانه تقاضا دارم با توجه به دستورالعمل ها و پیغام ها و پیام های بهداشتی و پزشکی مردم نهایت همکاری را داشته باشند و در خانه ها بمانند تا شاهد وضعیت بهتری در سطح شهر و استان مرکزی باشیم.
ساخت و ایجاد باغ ایرانی در منطقه هپکو اراک/ تخصیص بودجه عمرانی بالغ بر۶۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۹

به گزارش می متالز، محصولی عضو شورای شهر اراک  با تبریک سال جدید و اظهار امیدواری برای رفع ویروس کرونا گفت:از مردم عاجزانه تقاضا دارم با توجه به دستور عمل ها و پیغام ها و پیام های بهداشتی و پزشکی مردم نهایت همکاری را داشته باشند و در خانه ها بمانند تا شاهد وضهیت بهتری در سطح شهر و استان مرکزی باشیم.
وی افزود:در سال ۹۸ پیگیری های بسیار خوبی صورت گرفت و پروژه های نیمه تمامی نظیر  میدان ورزش  به اتمام رسیدند و  شاهد افتتاح پل شهید صیدی درسال جدید خواهیم بود.
عضوشورای اسلامی کلانشهر اراک بابیان اینکه فشار های بسیار زیادی که درباره بودجه ۹۹متحمل شدیم موفق شدیم با حضور شهردار محترم و سایر اعضا که آن را با حدود ۶۸۰ملیارد تومان به تصویب برسانیم افزود:  امیدواریم مصوبات سال آینده پیگیری و اجرای کامل شوند و بتوانیم مانند سالهای قبل نظارت دقیق و کامل خود را داشته باشیم.
وی ادامه داد:پل علم الهدی رفت و برگشت آن به زودی تکمیل می شود و با توجه به این که مصوبه سال۹۹ نیز هست و در دستور کار شورا قرار دارد شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
محصولی با اشاره به اینکه پروژه میدان امام خمینی با اصلاح هندسی رفع مشکل خواهد شد افزود:باغ ایرانی را در دستور شورای شهر و شهرداری در انتهای منطقه هپکو خواهد بود  و جنگل های آن با شمایل متفاوت و عالی با پارک های دیگر تبدیل به باغ ایرانی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:باتوجه به پیگیری های صورت گرفته قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیا برای سال ۹۹ تا سقف ۱۰۰ملیارد تومان تخصیص یافته است.

عناوین برگزیده