تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۷
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۰۰۸۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است

می متالز - رییس اداره صنعت،معدن و تجارت خلخال گفت: انتشار خبر مربوط به تعیین ساعات کاری برای برخی از صنوف در فضای مجازی خلاف واقع و کذب بوده و تعطیلی بازار شهر به قوت خود باقی است‌.
تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است

به گزارش می متالز، سیدناصر میرمرسلی افزود: تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان‌ها و نهادهای صنفی مربوط به بازار از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت و  اتاق اصناف مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری آنها اتخاذ نشده است.

وی اظهارداشت: اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان‌های صنفی خود را مکلف به تبعیت از تصمیم‌های ستاد ملی مقابله کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌دانند و در صورت تصمیم مقتضی از سوی مرکز این اداره نیز مطابق تصمیمات گرفته شده در خصوص فعالیت بازار خلخال تصمیم خواهد گرفت.

وی گفت: هرگونه بازنشر مطلبی برای تایید این خبر مصداق بارز تخلف و شیطنت رسانه‌ای، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به قصد برهم زدن آرامش موجود در جامعه اصناف محسوب شده و مستوجب پیگرد قانونی از سوی نهادهای ذیربط خواهد بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال افزود: مطابق آخرین تصمیم‌ اخذ شده هرگونه اطلاع‌رسانی در حوزه اصناف تنها از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌های رسمی و درگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران صورت خواهد گرفت و دیگر اخبار منتشرشده از سوی هر یک از شبکه‌های خبری غیر رسمی فاقد وجاهت قانونی است.

عناوین برگزیده