تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۰
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۱۰۳۹۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دادستان مرکز استان اردبیل:

موجودی انبارهای کالاهای اساسی در استان اردبیل رصد شود

می متالز - دادستان مرکز استان اردبیل گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید موجودی انبارهای کالاهای اساسی و ضروری در سطح استان اردبیل را به صورت دقیق رصد و پایش کند.
موجودی انبارهای کالاهای اساسی در استان اردبیل رصد شود

به گزارش می متالز، سید عبدالله طباطبایی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته نظارت بر عرضه مایحتاج ضروری مردم در اردبیل اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید موجودی انبارهای کالاهای اساسی و ضروری در سطح استان اردبیل را به صورت دقیق رصد و پایش کند.

وی با اشاره به روند توزیع اقلام ضروری مردم در اردبیل افزود: همچنین دستگاه‌های اجرایی و مسوولان مربوطه باید برای توزیع اقلام ضروری و کالاهای اساسی مردم برنامه‌ریزی و هماهنگیزهای دقیقی داشته باشند.

طباطبایی در خصوص وضعیت انبارهای استان اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون وضعیت موجودی انبارهای کالاها و اقلام ضروری در مناطق مختلف استان اردبیل مطلوب و در برخی موارد بالاتر از مطلوب نیز است.

دادستان مرکز استان اردبیل با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار باید تشدید شود بیان کرد: طبق مصوبات جلسه کمیته نظارت در توزیع اقلام ضروری مردم درج قیمت بر روی کالا در کلیه فروشگاه ها و مراکز عرضه مایحتاج اساسی ضروری بوده و همچنین از سوی سازمان‌های مربوطه نیز نظارت بر روند عرضه باید تشدید شود.

وی در ادامه اظهار کرد: نباید اجازه داده شود برخی سودجویان با استفاده از افزایش قیمت کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی مردم در این شرایط بحرانی به نفع خود اقدام کنند.

عناوین برگزیده