تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۰۴۷۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آریاساسول در هفته اول خرداد عرضه اولیه می‌شود

می متالز - معاون بازار شرکت فرابورس ایران، اعلام کرد: عرضه اولیه آریاساسول در دست پیگیری و در جریان است و هفته نخست خردادماه عرضه می‌شود. زمان قطعی عرضه اولیه آریاساسول در صورت رفع یک نکته از موارد درخواستی هیات پذیرش، چهارشنبه، ۷ خردادماه خواهد بود.
آریاساسول در هفته اول خرداد عرضه اولیه می‌شود

به گزارش می متالز، افسانه اروجی با اشاره به مورد درخواستی هیات پذیرش از شرکت آریاساسول، تصریح کرد: هیات پذیرش خواستار افزایش درصد عرضه سهام آریاساسول است که امیدواریم بزودی پذیرفته و انجام شود.

معاون بازار فرابورس افزود: صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده آریاساسول نیز باید روی سایت کدال قرار گیرد و اطلاعات تکمیل شود و پس از بررسی ناشران مبنی بر تکمیل اطلاعات، اجازه عرضه اولیه سهام این شرکت صادر خواهد شد.

اروجی درباره تعیین نرخ اتان نیز گفت: از نظر شرکت، نرخ اتان تعیین تکلیف شده است و بر اساس آن می‌توانند ارزش‌گذاری را انجام دهند و سپس عرضه اولیه سهام‌شان آگهی شود.

به گفته معاون بازار فرابورس، پس از عرضه اولیه پیزد در روز چهارشنبه ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه و عرضه اولیه آریاساسول در روز چهارشنبه هفته بعد، ۷ خرداد، سرمایه‌گذاری پویا در نوبت بعدی عرضه اولیه بازار فرابورس قرار دارد.

اروجی افزود: در حال حاضر پیگیر برگزاری مجمع افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری پویا هستیم که پس از برگزاری مجمع، موضوع افزایش سرمایه ثبت و کدال تکمیل شود تا به مرحله ارزش‌گذاری و سپس عرضه اولیه برسد.

وی همچنین درباره عرضه اولیه شرکت‌های استارتاپی در فرابورس، اظهار کرد: پس از درج نماد شرکت‌ها در فرابورس، پیگیری موارد بعدی پذیرش بر عهده مااست و هنوز شرکت استارتاپی درج نماد نشده است.

عناوین برگزیده