تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۰۶۹۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کلینیک صنعتی عارضه‌یابی شهرک‌های صنعتی گیلان فعال می‌شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: فعال‌سازی کلینیک صنعتی برای عارضه‌یابی شهرک‌های صنعتی گیلان در دستور کار قرار گرفت.
کلینیک صنعتی عارضه‌یابی شهرک‌های صنعتی گیلان فعال می‌شود

به گزارش می متالز، فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به ضرورت رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان گیلان اظهار داشت: عارضه‌یابی و رفع عیوب نواحی و شهرک‌های صنعتی در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به مشکلات پیش روی توسعه فعالیت صنعتی در استان گفت: خرید اراضی مستعد جهت انجام فعایت‌های صنعتی و آماده‌سازی آن در رفع کمبودهای مربوط به حوزه زمین صنعتی استان حائز اهمیت است.

وی جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در گیلان را مهم و ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان باید کلینیک صنعتی برای عارضه‌یابی دقیق مشکلات را فعال کند تا فضایی مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران و توسعه شهرک‌های صنعتی در گیلان ایجاد شود

دلق‌پوش برپایی نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی شهرک‌های صنعتی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در کشورهای پیشرفته چنین نمایشگاهی برای معرفی محصولات وجود دارد لذا پیشنهاد می‌کنم در ورودی شهر صنعتی سفیدرود و شهر صنعتی رشت چنین نمایشگاهی برپا شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته 11 واحد صنعتی در شهرک سفیدرود به بهره‌برداری رسید عنوان کرد: هم‌اکنون 97 واحد صنعتی با امکاناتی نظیر گاز، برق، فاضلاب، فیبر نوری فعالیت می‌کند و تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی این شهرک نیز در حال احداث است.

در این جلسه مشکلات چندین واحد صنعتی دیگر نیز بررسی شد و جهت رفع مشکلات مربوطه مصوباتی اتخاذ شد.

 
عناوین برگزیده