تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۱۱۳۶۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

بخشنامه‌ای که تاثیری بر بازار نداشت

می متالز - کارشناس فروش شرکت فولاد سِل گفت: هم‌اکنون بخشنامه وزارت صمت مبنی بر راهکارهای تنظیم بازار آهن تاًثیر چندانی بر بازار نداشته است.
بخشنامه‌ای که تاثیری بر بازار نداشت

به گزارش می متالز، حقوقی درباره میزان پوشش دهی بازار توسط این شرکت گفت: شرکت فولاد سِل تقریباٌ به ۱۰ درصد نیازهای توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان پاسخ می‌دهد که این مقدار در آینده بیشتر هم خواهد شد.

وی افزود: البته ذکر این نکته لازم است که با توجه به وضع کنونی بازار حتی مقدار مصرف برای مصرف‌کنندگان هم کاهش یافته است زیرا میزان ورودی آنها کم شده و در نتیجه میزان خروجی آنها نیز کاهش می‌یابد، با وجود اینها ما همچنان در حال ادامه روند کاری خود هستیم.

کارشناس فروش فولادسل درباره تاثیر خدمات مشاوره‌ای این شرکت بر جذب مشتری عنوان کرد: بی‌شک تاثیر مثبتی داشته است. بسیاری از افراد در ابتدا دارای اطلاعات محدود و کمی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ علمی هستند و این خدمات مشاوره‌ای کمک شایانی به مشتریان و خریداران می کند و در خیلی از موارد از نظر هزینه برایشان به صرفه تر بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به کاهش تولیدات در بخش مسکن که در سال جاری اتفاق افتاد شاهد کاهش تقاضای بازار هستیم، زیرا هنگامی که ساختمان‌سازی و مسکن انجام نشود در نتیجه میزان تقاضای آنها نیز کاهش می‌یابد.

کارشناس شرکت فولاد سل گفت: هم‌اکنون بخشنامه وزارت صمت مبنی بر راهکارهای تنظیم بازار، تاثیر چندانی بر بازار نداشته زیرا این بخشنامه هنوز در بازار عملی نشده و هم‌اکنون بازار به شدت تحت تاثیر دلار و بورس است.

حقوقی در پایان یادآور شد: اگر توافقنامه تسهیلات فروش محصولات این شرکت با بانک ملت اجرایی شود بی‌شک سبب افزایش مصرف برای مصرف‌کننده می‌شود و به این دلیل که هم‌اکنون کشور از نظر آهن‌آلات و منابع اصلی تحریم است این تسهیلات به مصرف‌کننده و تولید‌کننده می‌تواند کمک شایانی کند.

عناوین برگزیده