تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۸
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۱۸۲۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل دفتر آمار و فرآوری داده ها:

بیش از 40 فرآیند وزارت صنعت، معدن و تجارت در سامانه بهین یاب فعال است

می متالز - مدیر کل دفتر آمار و فرآوری داده ها وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع ، بیش از 40 فرآیند اصلی بخش تولید و تجارت از قیبل صدور مجوزها، تسهیلات و... بر روی سامانه بهین یاب انجام می شود.
بیش از 40 فرآیند وزارت صنعت، معدن و تجارت در سامانه بهین یاب فعال است

به گزارش می متالز، ناهید زندی زاده در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران برنامه ریزی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها افزود: تمام تلاش ما این است که تمام خدمات مربوط به صنعتگران، معدنکاران و تجار در سامانه ها انجام شود و هیچ کس برای ارائه خدمات نیاز به حضور در ستاد وزارتخانه و یا سازمان های استانی نباشد.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک تبادل اطلاعات با سایر دستگاه ها همچون توانیر، وزات کار و...، از برنامه های مهمی است که با اولویت بالا در حال اجرا می باشد و در این راستا تفاهم نامه تبادل اطلاعات میان وزارت نیرو و وزارت کار در سال گذشته منعقد شده است.

مدیر کل آمار و فرآوری داده ها وزارت صنعت، معدن وتجارت افزود: یکی از مهمترین اقدامات ما تهیه آمار کالاهای منتخب صنعتی و معدنی است که تلاش می کنیم تا این آمارها را با سرعت و دقت به روز کرده تا مورد استفاده سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور قرار گیرد.

وی تاکید کرد: از سازمان های صمت استانهای می خواهیم موضوع آمارهای تولید کالاهای منتخب و خصوصا کالاهای بهداشتی مرتبط با مقابله با بیماری کرونا را با جدیت دنبال کنند.

مدیر کل آمار و فراوری داده ها همچنین گفت: ارتقا سیستم های موجود و استاندارد سازی آنها از جمله برنامه های سال جاری این دفتر می باشد.

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/172207/d0f6ce49-7b45-4d44-9b8f-bd762c2be8c3.jpg

عناوین برگزیده