تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۱۲۵۷۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مقتدایی:

صادرات اصلی‌ترین بخش جهش تولید است/ لزوم حفظ رونق در صنعت فولاد

می متالز - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمک به رشد حداکثری و جهش تولید بدون فراهم کردن زیرساخت‌ها ممکن نیست و یکی از این زیرساخت‌ها تولید فولاد و آهن است.
صادرات اصلی‌ترین بخش جهش تولید است/ لزوم حفظ رونق در صنعت فولاد

به گزارش می متالز، عباس مقتدایی عصر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت فولاد اظهار کرد: کمک به رشد حداکثری و جهش تولید بدون فراهم کردن زیرساخت‌ها ممکن نیست و یکی از این زیرساخت‌ها تولید فولاد و آهن است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رونق صنعت وابسته به تولید فولاد است، ادامه داد: هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی کمیسیون ویژه جهش تولید ایجاد شد و به دنبال حل مجموعه واحدهای تولیدی هستیم تا این وحدها حد بیشتری از رشد و رونق را برای کشور رقم بزنند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به شرایط نیروی انسانی تولیدی‌ها و ایجاد شرایط معیشتی بهتر برای کارگران آن‌ها و تأمین مواد اولیه و منابع مورد نیاز آن‌ها اصلی‌ترین وظایف این کمیسیون هستند.

مقتدایی بیان کرد: صادرات اصلی‌ترین بخش جهش تولید است و باید در تصمیم‌گیری‌ها یک مجموعه از نیروی انسانی تا پایان فرآیند تولید و صادرات را با هم دید، جهش تولید مرهون تلاش‌های کارگران و مهندسان و مدیران است و مجلس باید زمینه‌ساز رشد آن‌ها باشد.

عناوین برگزیده