تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۱۲۶۲۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت تهران اعلام کرد:

فروش کالا صرفاً به فعالین تجاری عضو سامانه جامع تجارت مجاز می باشد/ درج کدملی خریدار در هنگام ثبت فروش در سامانه الزامی است

می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران گفت: در راستای تکالیف ناشی از ضوابط اختصاصی کالاهای یارانه ای و اساسی موضوع تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لزوم تسریع در ثبت اطلاعات توزیع کالاهای اساسی اولویت‌دار ( برنج خارجی، چای خارجی، گوشت قرمز وارداتی، شکر، روغن و حبوبات) فروش کالا صرفاً به فعالین تجاری عضو سامانه جامع تجارت مجاز بوده و درج کدملی خریدار در هنگام ثبت فروش در سامانه مذکور الزامی است.
فروش کالا صرفاً به فعالین تجاری عضو سامانه جامع تجارت مجاز می باشد/ درج کدملی خریدار در هنگام ثبت فروش در سامانه الزامی است

به گزارش می متالز، مجتبی شیر قاضی با بیان این مطلب، افزود: عدم ثبت تمامی فرایندها در سامانه جامع تجارت، عرضه خارج از شبکه تلقی شده و مشمول تخلف موضوع تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: فایل راهنما و فیلم آموزشی در صفحه نخست سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir قرار داده شده است. لذا اتحادیه های مرتبط (اعم از عمده فروش، خرده فروش و ...) می توانند ضمن مراجعه به سامانه جامع تجارت نسبت به ثبت نام و اخذ نقش تجاری، تایید اسناد خرید، ثبت فروش به خریدار ... اقدام نمایند.

عناوین برگزیده