تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۴۰۹۳۰
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی

‌می‌متالز - مهندس حمید شجاعی در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات تداعی‌کننده اهمیت و نقش روز افزون این علم به عنوان بخشی از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع ابزارها، رسانه‌ها و هنر‌ها به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده و امروز دیگر تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی در جهان بدون تلاش روابط عمومی‌ها در برقراری صحیح ارتباطات درون و برون سازمانی وشکل‌دهی به افکار عمومی بیش از پیش دور از ذهن می‌نماید.

در عصر ارتباطات و در دورانی که با توسعه شبکه‌های ارتباطی و رسانه‌ها، موضوع اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی، اهمیتی دوچندان یافته به طوری که حصول موفقیت فردی و جمعی و تداوم حضور در حوزه عمومی و فعالیت‌های تخصصی به نقش آفرینی و عملکرد روابط عمومی وابسته است.

این نهاد به عنوان یکی از ارکان مدیریت، نقش راهبردی در سیاست‌های شرکت ایفا می‌نماید به نحوی که بخشی از موفقیت در جامعه رقابتی امروز، برگرفته از عملکرد و کارکرد روابط عمومی در توسعه ارتباطات سازمانی و بین فردی است.

اینجانب این روز را به تمامی طلایه‌داران هنرهشتم و تلاشگران این عرصه به ویژه کارکنان ساعی واحد روابط عمومی شرکت ورق خودرو تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیقات روزافزون را برای آن‌ها از خداوند منان خواستارم.

حمید شجاعی
مدیرعامل

عناوین برگزیده