تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۱۳
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۲۷۲۴۵
بمناسبت هفته دولت:
می متالز - 2 واحد تولیدی با حضور خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، استاندار یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بمناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد.
افتتتاح 2 واحد تولیدی توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در اردکان

به گزارش می متالز، محمدرضا علمدار یزدی گفت:  این ۲ واحد شامل سامانه های هوشمند و کارخانه تولید کاشی و سرامیک است که  این واحد کاشی و سرامیک در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار ساخته شد  و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۶ با خرید ماشین آلات آغاز شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: 230 نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند و برای راه اندازی این واحد ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است

وی همچنین ادامه داد: شرکت سامانه های هوشمند نیز با ساخت کلیدهای هوشمند اولین تولید کننده با تعداد بالاست که محصولاتش را در کشور تولید می کند، این واحد در سال ۱۳۹۶  با یک خط تولید آغاز به کار و در سال ۱۳۹۸ اولین بازاریابی آن شروع  و امروز رسما افتتاح شد.

علمدار یزدی گفت: پنج میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد سرمایه گذاری شده و نزدیک به ۳۰نفر به طور مستقیم و ۴۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این واحد مشغول به کار هستند.

منبع: یزد فردا