تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۲۸۲۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس مجلس شورای اسلامی:

عملیات تکمیل کارخانه سیمان اندیمشک آغاز می ‌شود

می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمینه ایجاد دو هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی توسط کارخانه سیمان اندیمشک گفت: عملیات تکمیل این کارخانه آغاز می شود و تا یک سال محصول تولید می ‌کند.
عملیات تکمیل کارخانه سیمان اندیمشک آغاز می ‌شود

به گزارش می متالز، محمدباقر قالیباف  در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان اندیمشک، اظهار کرد: مشکلات حقوقی کارخانه سیمان اندیمشک رفع و این کارخانه با بهره از نیروهای بومی از مراکز ارزآوری کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان اندیمشک از سال ۸۴ روند احداث آن آغاز شده است، افزود: ظرف مدت زمان یک سال کارخانه سیمان اندیمشک تمام شود و ظرفیت خود محصول سیمان را تولید کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در کارخانه سیمان اندیمشک تأکید کرد و گفت: در این کارخانه حوزه ساختمانی واداری آماده شده است و همه تجهیزات آن خریداری شده و در کارخانه مستقر هستند.

وی با اشاره به ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی مستقیم در کارخانه سیمان اندیمشک، عنوان کرد: کارخانه سیمان اندیمشک زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم را ایجاد می‌کند.

قالیباف، کارخانه سیمان اندیمشک را یک بنگاه ارزآوری در کشور معرفی و تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم پس از تولید محصول کارخانه سیمان اندیمشک ایجاد می‌شود.

عناوین برگزیده