تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۱
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۶۱۳۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

امیدواریم عملیات تکمیل فاز اول کارخانه سیمان اندیمشک به‌زودی آغاز شود

‌می‌متالز - حسنوند از انتقال سند مالکیت کارخانه سیمان اندیمشک از بانک قوامین به بانک سپه خبر داد و گفت: مدیران کل بانک سپه به‌زودی از این کارخانه بازدید خواهند کرد و امیدواریم عملیات تکمیل فاز اول آن در آینده نزدیک آغاز شود.

به گزارش می‌متالز، «فریدون حسنوند» در نشست صمیمی و تعاملی با شورا‌ها و دهیاران بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه همدلی و تلاش شبانه‌روزی سبب توسعه و آبادانی بخش الوارگرمسیری در حوزه‌های مختلف خواهد شد اظهار کرد: ارتباط بین شورا‌ها دهیاران و مدیران کل باید وجود داشته باشد و شورا‌ها و دهیاران که برگرفته از رای و از جنس مردم هستند، در کنار بیان مشکلات منطقه، وظیفه پیگیری مشکلات منطقه خود در سطح شهرستان و کلان کشوری را دارند که این سبب توسعه و آبادانی منطقه می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است بخشداری با شورا‌ها و دهیاران تعامل و هماهنگی داشته باشد و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها جهت توسعه و آبادانی الوار گرمسیری استفاده شود افزود: بخش الوارگرمسیری مستعدترین منطقه برای باغبانی، دامپروری و زنبورداری است و هر خانه می‌تواند یک کارخانه با کمترین هزینه ممکن راه‌اندازی کند.

وی اذعان کرد: صنعت گردشگری در بخش الوارگرمسیری با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای معتدل بسیاری از روستا‌های این بخش باید پویا شود چرا که قابلیت تبدیل شدن به روستا‌های گردشگری و توریستی را دارند.

حسنوند تصریح کرد: با اعتباراتی که مصوب شده، عملیات روشنایی تمام روستا‌های بخش الوارگرمسیری فاقد روشنایی اجرا خواهد شد و سیستم برق این روستا‌ها تقویت و کابل‌های مسی در این منطقه جای خود را به کابل‌های خودنگهدار می‌دهند.

وی از انتقال سند مالکیت کارخانه سیمان اندیمشک از بانک قوامین به بانک سپه خبر داد و عنوان کرد: مدیران کل بانک سپه به‌زودی از این کارخانه بازدید خواهند کرد و امیدواریم عملیات تکمیل فاز اول آن در آینده نزدیک آغاز شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه و آبادانی و داشتن نگاه ویژه به ورزش بخش الوارگرمسیری همواره دغدغه مسئولان شهرستان اندیمشک بوده و در همین راستا احداث پنج چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی برای مردم این بخش برنامه‌ریزی شده که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستا‌های صعب‌العبور بخش الوارگرمسیری یکی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران است ادامه داد: روستا‌های منگره، شاهزاده احمد و دشت لاله از نعمت گازرسانی محروم هستند و از طریق احداث جایگاه گاز CNG، مشکل گاز این چند روستا نیز برطرف خواهد شد.

حسنوند خاطر نشان کرد: با توجه به مشورتی که با شورای تأمین صورت گرفته و در جهت ایجاد امنیت پایدار و جلوگیری از سرقت‌های خرد، در مناطق شهری و روستایی پلیس محله راه‌اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری شبستان

عناوین برگزیده