تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۳
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۲۸۵۱۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
گام بلند مجتمع فولاد کویر در تحقق مسوولیت اجتماعی؛

جذب تامین کنندگان بومی فولاد کویر؛ گامی بلند در تحقق مسوولیت اجتماعی

می متالز - رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل از انتشار بزرگ ترین فراخوان شناسایی و جذب تامین کنندگان بومی منطقه خبر داد.
جذب تامین کنندگان بومی فولاد کویر؛ گامی بلند در تحقق مسوولیت اجتماعی

به گزارش می متالز، «حمیدرضا خوروش» گفت: فراخوان شناسایی و جذب تامین کنندگان بومی منطقه به همت مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل منتشر شد.
رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل افزود: این فراخوان در راستای اجرایی شدن اقدامات و ساختار مسئولیت اجتماعی این مجتمع و با هدف تامین کالاها، قطعات، خدمات و اقلام مصرفی مجتمع فولاد کویر از تامین کنندگان بومی منطقه منتشر شده است.  


خوروش بیان داشت: در این فراخوان در راستای حمایت از کسب و کارها، رونق صنعت بومی منطقه و استفاده از توان صنایع، شرکت های دانش بنیان و مشاغل منطقه، از تمامی کسب و کارهای منطقه در گروه های تولید کنندگان و سازندگان، بازرگانان، پیمانکاران، مشاوران، فروشندگان و مغازه داران و پیمانکاران خدماتی دعوت به همکاری شده است. 


رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل افزود: علاقه مندان برای مشارکت در این فراخوان می توانند ضمن مشاهده زمینه های مورد نیاز همکاری در پایگاه اینترنتی مجتمع فولاد کویر به نشانی www.kavirsteel.ir، از طریق منوی «خرید» در قسمت «بزرگترین فراخوان شناسایی و جذب تامین کنندگان بومی منطقه» فرم های «زمینه های همکاری تامین کنندگان» و «پرسشنامه های خود اظهاری تامین کنندگان» را حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۹ مطالعه، تکمیل و بارگذاری کنند.
خوروش بیان داشت: متقاضیان در صورت نیاز به راهنمایی در این خصوص می توانند با شماره ی ۰۳۱۳۳۰۰ داخلی های ۱۷۰۵ و ۷۴۰۳ تماس حاصل نمایند.

عناوین برگزیده