تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۳۵۳۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سید اسماعیل هاشمی را به سمت مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران منصوب کرد

می متالز - با حکم دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید اسماعیل هاشمی به سمت مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران منصوب شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سید اسماعیل هاشمی را به سمت مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران منصوب کرد

به گزارش می متالز، در حکم انتصاب دکتر دژپسند خطاب به سید اسماعیل هاشمی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت "مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران" منصوب می شوید.
انتظار می رود موارد زیر در اولویت برنامه های آن اداره کل قرار گیرد:

  • پیگیری و اجرای سیاست ها و خط مشی های اقتصادی  و مالی کشور در سطح استان.
  • اعمال نظارت بر امور مالی و عملکرد ذیحسابان در استان.
  • پیگیری بهبود مستمر محیط کسب و کار استان.
  • پیگیری امور مولد سازی دارایی های دولت  در استان.
  • راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه تامین مالی خارجی استان.
  • پیگیری وصول و ارائه گزارش عملکرد درآمد های استان.
  • همکاری و هماهنگی با سازمان ها و واحد های اجرایی استان در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت.

امید است با اتکال به خداوند  متعال ضمن هماهنگی  با  واحد های ستادی و استانی در انجام وظایف و مسوولیت های قانونی خویش با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران موفق و موید باشید.
شایان ذکر است مراسم تکریم و معارفه مدیرکل قبلی و جدید امور اقتصادی  و دارایی استان مازندران به صورت وبینار با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد انجام شد.
 دکتر عسکری در این مراسم ضمن تشکر از تلاش های چندین ساله  قاسم بیشه در دوران مسوولیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: جایگاه ادارات کل امور اقتصادی  و دارایی استانها برای تحقق درآمد های استان بسیار مهم است زیرا در تحقق این درآمدها، سهم مهمی به دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان ها یعنی درآمد های مالیاتی، گمرکی، اموال تملیکی و مولد سازی اموال مازاد دولت مربوط است.
وی با اشاره به اینکه بحث اقتصاد هوشمند مورد تاکید وزیر امور اقتصادی  و دارایی است افزود: اقتصاد هوشمند برای کشور فرصت است تا هم اثربخشی مجموعه‌های سازمانی ارتقاء پیدا کند و  مهمتر از آن، هزینه‌ها کاهش پیدا کند و در کل مسایل اقتصادی به یک انتظامی برسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد ضمن تبریک به سید اسماعیل هاشمی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی مازندران خواستار هماهنگی بیش از پیش با برنامه های استان در حوزه های مختلف شد و برای وی آرزوی توفیق و بهروزی در مسوولیت جدید کرد.
گفتنی است در سوابق کاری مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان مازندران، معاونت امور اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ گلستان، معاونت اداره‌ کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان به چشم می خورد.

عناوین برگزیده