تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۲۲
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۱۴۱۹۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس بانک مرکزی مطرح کرد:

آخرین تصمیمات درباره ادغام دو بانک و موسسه کوثر

می متالز - رییس بانک مرکزی با اشاره به آخرین تصمیمات درخصوص ادغام دو بانک و موسسه کوثر گفت: پروژه ادغام ۵ بانک نظامی در بانک سپه، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که در طول ۲.۵ سال به سرانجام می رسد.
آخرین تصمیمات درباره ادغام دو بانک و موسسه کوثر

به گزارش می متالز، عبدالناصر همتی طی یادداشتی در اینستاگرام اعلام کرد: عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی ادغام 5 بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به ریاست معاون اول رییس جمهور، آخرین تصمیمات لازم درخصوص ادغام سه بانک و موسسه باقیمانده یعنی بانک های انصار و قوامین و نیز موسسه اعتباری کوثر اتخاد و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یک ماه آینده برگزار شود.

مجموعه معظم بانک سپه با در برداشتن 5 بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت های بانکی و خدمات رسانی به آحاد مردم و فعالین اقتصادی را با قدرت و توان 6 بانک تداوم خواهد داد.

پروژه ادغام این 6 بانک کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که باپشتکار و مدیریت دقیق همکاران در حوزه نظارت بانک مرکزی و همکاری صمیمانه و خوب بانک های ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزرات اقتصاد و بانک سپه در طول 2.5 سال به سرانجام می رسد. انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بود که با تدبیر مقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده به نتیجه رسید.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده