تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۱
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۱۴۶۹۵۵
آقاجری:

جاده‌های بین شهری بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند/ وزیر راه چاره‌اندیشی کند

می متالز - نماینده مردم بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی(ره) گفت: جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه خطرساز و به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌‌اند، وزیر راه در این رابطه چاره‌اندیشی کند.
جاده‌های بین شهری بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند/ وزیر راه چاره‌اندیشی کند

حبیب آقاجری

به گزارش می متالز، حبیب آقاجری با اشاره به طرح سوال اخیر خود از وزیر راه و شهرسازی، گفت: جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه بنده در شرایط بسیار نامناسبی قرار دارند، در رابطه با این موضوع اخیرا وزیر راه ‌و‌شهرسازی را مورد سوال قرار داده‌ام.

وی افزود: این جاده‌ها از کم‌ترین امکانات ازجمله علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی بی‌بهره‌اند و مدت بسیاری است مورد تعمیر و بهسازی قرار نگرفته و تردد در آن‌ها خطرساز شده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جاده‌های بین روستایی بندرماهشهر با ۶۵ روستا، امیدیه به همین تعداد و هندیجان بیش از این تعداد، همچنین مسیر امیدیه به دیلم و امیدیه به سرانجام، به دنبال سوانح رانندگی مکرر به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزیر راه‌ و‌ شهرسازی باید پاسخگو باشد که چرا تاکنون برای بهسازی جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه‌ ام اقدامی نداشته است.

عناوین برگزیده
پنج ضلعی مخل فضای کار
وضعیت محیط کسب‌وکار در زمستان ۱۴۰۲ از نظر فعالان اقتصادی زیرمجموعه اتاق بازرگانی بررسی شد

پنج ضلعی مخل فضای کار