تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۰۹
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۵۳۵۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

۴ دلیل تغییر با اهمیت درامد "فنورد" با تعدیل ۴۷ درصدی

می متالز - شرکت نورد و قطعات فولادی درخصوص تغییر با اهمیت در عملکرد سال مالی ۹۶ که منجر به تعدیل مثبت ۴۷ درصدی در پیش بینی درآمد هر سهم شد، شفاف سازی کرد و با توقف نماد روبرو شد.
۴ دلیل تغییر با اهمیت درامد "فنورد" با تعدیل ۴۷ درصدی

به گزارش می متالز، شرکت نورد و قطعات فولادی که با سرمایه 14.4 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده، درخصوص تغییر با اهمیت در عملکرد سال مالی ۹۶ شفاف سازی کرد و با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس،"فنورد" با توجه به تغییر پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 از 1155 به 1696 ریال و تعدیل مثبت 47 درصدی اعلام کرد: سود خالص فعلی 24.4 میلیارد تومان(سود هر سهم 1696 ریال) و سود خالص پیش بینی قبلی(بر اساس عملکرد 9 ماهه 96) 16.6 میلیارد تومان(سود هرسهم 1155 ریال) است.

 

4 دلیل تغییر با اهمیت پیش بینی درامد هر سهم

از مهمترین دلایل تغییر با اهمیت پیش بینی درامد هر سهم می توان به کاهش قیمت تمام شده از طریق خرید آهن قراضه و اسلب های ضایعاتی با قیمت مناسب از تامین کنندگان اصلی،موجودی مواد اولیه(آهن قراضه) و کالای ساخته(ورق) با قیمت پایین و افزایش نرخ فروش در ماه های پایانی سال،افزایش بهره وری تولید ذوب در نتیجه کاهش خرید اسلب و کاهش هزینه های مالی نسبت به پیش بینی قبلی را ذکر کرد.

بنابراین گزارش،این شرکت بورسی به دلیل عدم ارائه صورتهای مالی 12 ماهه حسابرسی نشده و عدم ارائه گزارش تفسیری مدیریت 12 ماهه حسابرسی نشده مشمول فرایند تعلیق شده است.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده