تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۱۵۵۵۷۴
سرویس خبر : انرژی

کاهش گازسوزی با تعمیرات اساسی پیش از موعد ایستگاه تقویت فشار مارون۱

می متالز - مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از کاهش میزان گازسوزی با پایان پیش از موعد پروژه تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز آسماری مجتمع صنعتی شماره یک این شرکت توسط مدیریت تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد.
کاهش گازسوزی با تعمیرات اساسی پیش از موعد ایستگاه تقویت فشار مارون۱

به گزارش می متالز، حمید کاویان انجام اینگونه پروژه ها را گام های مثبتی دانست که روند کاهش گاز سوزی را تسریع و تامین به هنگام خوراک مورد نیاز پتروشیمی را تضمین می کند.

وی گفت: بخارزنی، بازرسی و تعمیرات اساسی ۱۳مخزن فرایندی، تعمیرات اساسی ۲۴عدد الکترموتور برقی، تعمیرات اساسی ۷۸عدد انواع شیر و بازرسی و رفع اشکال ۴۲۸عدد شیر دستی را می توان از اهم اقداماتی برشمرد در پروژه برشمرد.

کاویان افزود: بازرسی و آزمایش فشار ایستایی ۷عدد مبدل هوایی گاز، تنظیم شیرآلات ایمنی، ضخامت سنجی ۳۵۰ موضع از شبکه خطوط فرآیندی و ترمیم ۸ موضع از شبکه، انجام ۹مورد اصلاحیه فرآورشی، اصلاح ۸ موضع از مواضع خوردگی و تعمیر مخزن بلوکیس ایستگاه نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تلاش های کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی مناطق نفتخیزجنوب، اداره تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز علاوه بر تعمیرات خطوط لوله نفت و گاز مارون به خاطر اتمام زودتر از موعد پروژه تقدیر کرد.

عناوین برگزیده