تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۱۶۰۹۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
گودرزی:

یادمان ۲۹ بانوی شهید بمباران کارخانه سیمان دورود ساخته می‌شود

می متالز - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس،گفت: یادمان ۲۹ بانوی شهید بمباران کارخانه سیمان ساخته می شود.
یادمان ۲۹ بانوی شهید بمباران کارخانه سیمان دورود ساخته می‌شود

حسین گودرزی

به گزارش می متالز، حسین گودرزی با اشاره به بازدید روزهای اخیر  مدیرعامل شستا از کارخانه سیمان دورود و فاز ۴،گفت: یادمان ۲۹ بانوی شهید بمباران کارخانه سیمان ساخته می شود.

نماینده مردم  دورود و ازنا در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جریان بازدید روزهای اخیر  مدیرعامل شستا از کارخانه سیمان دورود و فاز ۴، از ایشان خواستم یادمان ۶۳ شهید بمباران کارخانه سیمان، به ویژه ۲۹ بانوی شهید که در ستاد هدایت کمک های مردمی به جبهه در ساختمان همجوار کارخانه سیمان به شهادت رسیدند ساخته و در محل مناسب نصب شود.
وی ادامه داد: در این راستا  رضوانی فر با استقبال از این پیشنهاد و اعلام ضرورت انجام کاری هنری در سطح ملی، پذیرفتند یادمانی با استفاده از هنرمندان ملی و محلی و با مسئولیت بسیج شستا ساخته شود و این در  حالی که هم چنین مقرر شد علاوه بر ساخت یادمان، کتاب و مستندی ویژه این شهیدان گرانقدر  از سوی شستا تدوین و منتشر شود.

گودرزی  یادآور شد: اقدامی دیر هنگام اما لازم برای قدردانی از مجاهدت زنان و مردانی که با نثار جان خود، اسوه و الگوی امروز و فردای مردمان این سرزمین گردیدند و این در  حالی که مردان و زنانی که مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان و پیروی از ولی امر را با عمل خود معنا کردند.

عناوین برگزیده